Kloker skrev:PK'n efter matchen mellan Peter Andersson och Roger Rönnberg. De fula ankungarna mot världens mest nedtränade lag.
Fantastiskt underhållande!
Ja! Fantastiskt!
Två clowner med total avsaknad av impulskontroll och självinsikt
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:PK'n efter matchen mellan Peter Andersson och Roger Rönnberg. De fula ankungarna mot världens mest nedtränade lag.
Fantastiskt underhållande!
PutteA skrev:När man tittar på HV-Färjestad inser man snabbt hur trött vårt lag var och hur lite dom egentligen hade i slutspelet att göra. Helt annat driv från spelarna i bägge lagen!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Svartvadet skrev:Oskarshamn imponerar, spelar briljant hockey med det materialet de har!
De skulle dessutom vunnit de två andra matcherna sett till spelet. Sjukt vad självförtroende spelar in...
Primeau skrev:Timrå var ett av lagen vi hade enklast mot, där gjorde vi ändå 11 mål på fyra matcher. IKO har nu gjort 15, på lika antal matcher... med en trupp som kostar typ 1/4-del av våran...
Visst, man räknar som bekant antalet insläppta mål också i hockey, där är vi betydligt tätare jämfört med IKO. Men sett till underhållningen så får publiken i Oskarshamn mycket mer valuta för pengarna. Riktigt kul att kolla på denna matchserien, håller på att utveckla sig till en riktig rysare!
Primeau skrev:Timrå var ett av lagen vi hade enklast mot, där gjorde vi ändå 11 mål på fyra matcher. IKO har nu gjort 15, på lika antal matcher... med en trupp som kostar typ 1/4-del av våran...
Visst, man räknar som bekant antalet insläppta mål också i hockey, där är vi betydligt tätare jämfört med IKO. Men sett till underhållningen så får publiken i Oskarshamn mycket mer valuta för pengarna. Riktigt kul att kolla på denna matchserien, håller på att utveckla sig till en riktig rysare!
vlk skrev:Vår insats mot Luleå tre sig bara sämre och sämre...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
vlk skrev:Det går inte att hålla på djurgården trots att de möter ett gäng grisar...
DeLarge skrev:vlk skrev:Det går inte att hålla på djurgården trots att de möter ett gäng grisar...
Bättre kan du!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster