Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:i min bok som handlar om utdöda kulturer,skulle jag inte gråta om Taif hamnade som nästa kapitel efter Hammarby Hockey.
"allt är inte i svart eller vitt"
Taj Eff
powerman skrev:jag tror inte khk vill möta dom ...för då skulle dom få stor stryk varje match hur kul skulle de vara...o de är nu jag menar inte om 5 år
powerman skrev:jag tror inte khk vill möta dom ...för då skulle dom få stor stryk varje match hur kul skulle de vara...o de är nu jag menar inte om 5 år
PutteA skrev:Det är väl ingen som är feg här inne LasseMaja. Eftersom vi alla har andrahandsuppgifter så slänger man heller inte ut såna uppgifter på ett allmänt forum. Och du säger att du också hört ryktena. Då tillhör ju du samma skara av oss, och varför säger inte du B själv då när du kräver det av oss andra. Nä, som Anders säger, är det nått så kommer det i så fall fram i ljuset så småningom, det är ganska säkert. Finns det nada sanning i de rykten som florerar så är ju allt frid och fröjd. Jag har inga sympatier för TAIF heller, men jag önskar dom deffenitivt inte i fördärvet. Och som Varanen skriver så hoppas jag verkligen inte vi faller ner till den nivån som en del utomsocknes befann sig på under VLH:s kris, om det nu skulle visa sig finnas sanningar i de rykten som florerar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster