Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Power Play skrev:
Atmosfär kallas det visst. Jag tror att, samtidigt som vi kommer att glädjas åt en ny arena, så kommer alla dessa åren i gamla ladan att ligga som ett ömt och vackert minne närmast våra hjärtan. Historier vi kommer att berätta för våra barnbarnsbarn.
Hmmm... Det kom nästan en tår redan nu...
PutteA skrev:LL kommer att vara med och göra sin röst hörd. Vi är redan inbjudna att delta i detta projekt. Så vi kommer göra allt för att det ska bli så bra som möjligt!!
KalleB skrev:PutteA skrev:LL kommer att vara med och göra sin röst hörd. Vi är redan inbjudna att delta i detta projekt. Så vi kommer göra allt för att det ska bli så bra som möjligt!!
Tack gode gud för det, inget illa alls om öman men stämmningen i ishallen kan man inte begära att han ska veta allt om.
Vilka förslag tänker ni lägga fram? Hade varit intressant att se en lista!
Power Play skrev:Ja, fy satan... Där höll jag på att dratta dit på nåt värre än svininfluensan! Jag lät garden sjunka... Sorry bröder! Hoppas jag får stanna kvar i klubben, men förstår om ni vill jaga ut mig ur stan...
Vad då stått på VLH.s hemsida om detta???erok skrev:Putte gnäll lite om VLHs hemsida med Att det inte står nått om detta på VLHs hemsida är ju rent ut sagt dumdristigt från VLHs sida.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 10 gäster