Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
det har jag inte sagt, men om jag "gnäller" så gnäller ni också. Vissa beter sig som barnungar här inne som skriker ut sin ilska för "ingenting". Och är det ingen annan som vågar ifrågasätta saker så är jag inte blyg att göra det. Jag står pall! För man fram en åsikt så förväntar man sig att man blir schysst bemött (eller?) som ett otal andra sunda diskussioner på forumet. Men jag vet att somliga "gangstrar" härinne spelar sin evigt trogna teater för mig för att jag just heter Lakershjärta71, ja några utav de borde ta in på Teaterhögskolan.Anna# skrev:Skönt att du erkänner att du är en "gnällerpetter" LH. Fast det vet vi ju redan
Alfaxar Klonis.
Power Play skrev:Det "handlar" om att du "ifrågasätter" precis "allt" och "alla", Hjärtat. Gör du "likadant" till "vardags"? Går du omkring på "jobbet" och "ifrågasätter" allt dina "medarbetare" gör och "säger" också? Att "folk" reagerar när du "t.o.m." går runt och "spenderar" tid på att "fundera" över och "ifrågasätta" saker som det här med antalet "halsdukar", så börjar man "smått" undra hur folk "runt" dig orkar.
Sen att man "ser" dig konstant vifta med "pek-och-långfingret" på båda "händerna" vid vart "tredje" ord, när man "läser" dina inlägg, "är" en annan "historia".
Lakershjärta71 skrev:Vissa beter sig som barnungar här inne som skriker ut sin ilska för "ingenting".Anna# skrev:Skönt att du erkänner att du är en "gnällerpetter" LH. Fast det vet vi ju redan
Alfaxar Klonis.
venomizer skrev:Jag är intresserad av en matchtröja, ni som har vita tröjor eller någon annan som har erfarenhet. Vad ska man ha för storlek? Normalt brukar jag har M eller L beroende på modeller, 187cm lång, platt mage...
Om man tar L/XL så är den för stor att bara ha T-shirt under eller? Men funkar kanske att ha utanpå tjockare tröja/jacka?
Hjälp!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster