Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Stoffe skrev:Men det som helt klart imponerar mest är backbesättningen. Varit helt outstanding.
Pepparkaka skrev:Håller med! Men glöm inte Lunkan i målet. Spelarna vet att de har en klippa i målet, så med honom blir det lugn och ro i backledet.
NEDOMANSKY skrev:Weinis var i stort LIKA bra 98/99 en aning mer rutinerad nu bara.
tche skrev:Weinhandl 98/99 går inte att jämföra med Weinhandl 2008.
Han visar iofs samma målkänsla men lille vän det är inte Möllerstedt eller Saramaa han möter nu. Det är Kuba och Kaberle.
Inte ens med den ögonskada han ådragit sig (15% syn på ena ögat) går det att jämföra.
Komodoödlan skrev:I och med att Troja gick upp i HA så minskar nog inte chansen att Weinis ska vilja ta en funderare på att återvända hem igen. Men då tror jag ju att Trojas supportar kommer att kissa på sig, garanterat!
röd-vit skrev:Komodoödlan skrev:I och med att Troja gick upp i HA så minskar nog inte chansen att Weinis ska vilja ta en funderare på att återvända hem igen. Men då tror jag ju att Trojas supportar kommer att kissa på sig, garanterat!
Han har själv uttalat sig i flera intejuver (bl a i "Slitz" ) att sannolikheten att han någonsin kommer att spela i Troja igen är mkt liten...Om däremot Johan "bagarn" Andersson hade kommit tillbax en vacker dag, vilket jag tror han gör, så kan jag garantera dig att mina kalsingar hade fått en rejäl tvättning i tvättmaskinen
Med mina ögon sätt så ångrar jag aldig att jag har skrivit att "dom skulle tacklats mer blablabla". I dagens hockey ska man ju stå ett par meter ifrån och dutta med klubban istället för att "trycka till". Tyvärr är det så. Hur många farliga målchanser eller mål hade man kunnat avvärjat om spelaren hade stått och "flåsat motståndaren i nacken" längs sargen istället?Hatapopcornssupportrar skrev:Komodoödlan: Tror inte jag läst en enda matchanalys av dig där du INTE skrivit att "dom skulle tackats mer bla bla bla" Du tror inte det faktumet att deras BigLine vägde 100+ samtliga kedjespelare gör att det är nåååååågot svårare att störa dom fysiskt ?? Inte helt svårt att begripa...kan man tycka....
Riktigt bra insats av vårt B-lag, Men med en kass Lunkan och Kenny borta så blev det lite väl svårt tyvärr.
Jösses..ska du också börja!?? Är det någon som ordbajsar så är det väl du, Baker! Du tillhör ju samma gödselhög som dina andra likar på forumet när du har mage att skriva som du gör. Här får var och en tycka och spekulera som den själv vill, lägger mig fan inte i dina åsikter, förutom när jag inte tycker att du förtjänar att bli konfronterad, precis som nu! Skärpning, Baker!Baker skrev:Va yrar du om Johan A mot Johan A? En är grym i VM med ett NHL kontrakt och en dominerar inte de matcher han spelar i allsvenskan i år och tar tillslut en plats i Frölunda.
Ditt ordbajseri gör att jag är mindre och mindre inne på detta forum. Du gör detta forum till mer och mer patetiskt. Är det 1741 inlägg du lyckats med? Av dessa säker 95% ren "bajs". Trist på ett i övrigt härligt forum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster