Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
norje skrev:Tiaf byter tränare inför kvalet.... bra eller anus mån tro?
Borde inte KHK-klacken och LL gå samman och bilda en jätteklack?serra skrev:Tingsryd-Karlskorna...Någon som är sugen på att följa me?
KHK!
InmeDes skrev:Malul har inte önskat oss i konkurs på länge. Du börjar väl inte bli blödig, Malul ?
Behöver absolut inte bli pinsamt, det beror väl på vad man gör det till. Man ska inte vara rädd för att göra något annorlunda. Vem vill inte sänka det mögelfärgade Skeppet ännu längre ner i avgrunden? Supporterklubbar kan väl också samarbeta och gå samnan om det så bara skulle vara en engångsföreteelse.Talismanen skrev:Och det här med att slå ihop med khk mot taif. Det är ju så urbota pinsamt så man tror fan knappt det är sant. Sluta larva runt med khk. Fan vi har en del pajsare till supportrar.
friberg skrev:så Talis du menar att Ja, coffe och Putte är pajaser för att vi åkte ner till KHK å hejade på dem och grattade dem för att de tog klivet upp till HA förra året.
Talismanen skrev:friberg skrev:så Talis du menar att Ja, coffe och Putte är pajaser för att vi åkte ner till KHK å hejade på dem och grattade dem för att de tog klivet upp till HA förra året.
Ja
Nä men det är ju inte alls samma sak friberg. Tro fan man kan se andra matcher och hålla på nått lag just då, särskilt om det är mot taif det kan jag köpa. Sen att dom ropade att Lakers skulle ge dom en ramsa det visar ju att dom är likadan som en del av oss
Men det här med att gulla ihop klackar och fjanta runt tillsamman det fattar jag inte. Du friberg föreslog väl (om jag inte minns fel) att khk-fansen skulle stå ihop med oss då vi mötte dom i en träningsmatch? Och LH tycker vi ska gå samman med khk i matchen mot taif. Det är så otroligt löjligt. Jag förstår att vi ibland blir kallade det ena och det andra från mer etablerade supporterskaror. Det är fan befogat vid sådana här tillfällen. Thats my point of view men smaken är ju som baken. Men lycka till med black bugs mot taif. Ni kommer säkert få superkul.
Räven skrev:Om det är så Serra, så måste TAIF gå till historien bland de mest inkompetenta föreningarna, när det gäller ekonomi och märkligt tänkande.
När det gäller märkligt tänkande, så syftar jag på ekonomiskt fiffel, som, tyvärr får jag väl säga, funnits med under allt för många år. Och nu när det redovisas på ett riktigt sätt, så håller inga budgetar eller någonting längre.
InmeDes skrev:Tja, vi får väl se efter säsongen om det är värt att driva vraket vidare.
Någon som gör allvar av idén att åka ner och titta på matchen på fredag? Ni behöver inte känna att ni måste hålla på TAIF. Det räcker med att ni bidrar till lösandet av skatteskulden . Räven, du som ändå är TAIFare innerst inne . Gräv ner gammalt groll och ställ upp!
InmeDes skrev:OK, Piggelin, då stryker jag dig från listan .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster