Lakers Damer

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers Damer

Inläggav serra » mån feb 22, 2010 1:31 pm

Här kan ni skriva om vad ni tycker om beslutet istället för att kuka ner andra trådar.

Personligen så kan jag bara säga att jag ALDRIG skulle gå och kolla på en damhockey match.
Har inget emot damer..(tvärtom) :) men det är fan lika kul att se på när målarfärg torkar.

Ang beslutet så vill jag inte skriva något för vi har nog inte ALLA fakta på bordet.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Piggelin » mån feb 22, 2010 3:27 pm

Jadu Serra, jag tror inte det är damhockeyn i sig själv som Nedomansky och erok är oroliga för. Detta blev bara ytterligare en anledning att kasta skit på Lakers. Det är ju det bästa dom vet.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » mån feb 22, 2010 3:44 pm

Det är ju klubben sjäva som ställer till det för sig. Man tar lån för att de ska slippa gå i kk. Man skänker pengar man köper lotter man gick på matcher när man bodde där nere. Man stöttade hela föreningen men Vlh vill vist inte stötta sina egna i sina led. Är det därför dom inte låter damerna spela för att betala tillbaka skulden? Vad det beror på att dom inte skickar damerna till kval vet jag inte häller men satan i gatan att lakers gör rätt i detta fall.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Per Carlsson » mån feb 22, 2010 3:50 pm

Erok, dina antagande och frågeställningar ger inget här på forumet. Ring Öman och ställa frågorna till honom så får du svar direkt. Därefter kan du ju förmedla hur det verkligen ligger till, här på forumet.

OK?!
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav Lobo » mån feb 22, 2010 4:32 pm

Nu är det väll så att Dam-laget och Herrarnas A-lag har olika budgetar, likaså är det så att lagen drar in olika mängd pengar till föreningen.

Ni som vill stödja damerna börja med att gå på deras matcher och bidra ekonomiskt där. Personligen tycker jag kanske att flera klubbar i regionen skulle gå samman och starta ett gemensamt hockeylag för damer då det inte finns underlag i Växjö med omnejd som det ser ut nu.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav ultraboy » mån feb 22, 2010 4:37 pm

Erok, du som tjabbar så mycket om ekonomi, sluta snacka emot dig själv! Du vill att lakers herrar ska betala för att damerna åker land och rike runt och presterar på en nivå som INGEN betalar för.
y.
Användarvisningsbild
ultraboy
Forumentusiast

Inläggav erok » mån feb 22, 2010 4:38 pm

Ja exakt lobo. lakerspucken är jag fortfarande med i. LLs hundralapp sa jag upp. Tyvärr är vi förfå som fortfarnade är med i den fonden. om det ens finns en fond men pengar från kontot det drar dom :wink: :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Kjellsson » mån feb 22, 2010 4:44 pm

Min ytterst personliga åsikt är att Lakers ska lägga ner damsatsingen helt. Jag har nämligen inget som helst intresse av att bidra ekonomiskt till Lakers Ladies. Detta p.g.a att det inte ger mig ett skit tillbaka. Klarar knappt ens av att se på damhockeyn i OS, kvaliteten är ju nämligen skrämmande låg.

Bjuder här på några klipp från OS-kvalet Slovakien vs Bulgarien:

http://www.youtube.com/watch?v=HGh6-CzKT-A
http://www.youtube.com/watch?v=hXXb4ULiJ64
http://www.youtube.com/watch?v=mQW0LNc6yDo

Slovakien vinner denna kanontillställning med 82-0. Ur ett rent humoristiskt perspektiv så är det dock inget fel på underhållningen. :lol:

Ps. Jag är en mansgris, ja vet... :oops:
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs

Inläggav NEDOMANSKY » mån feb 22, 2010 4:54 pm

Normalt borde även LL`s representanter väl medvetna om Lakers Historia rynka på pannan en aning och fråga Styrelsen VAD HÄNDER :?:

Men, ICKE :nope:

Istället ska andra leta fram fakta som sägs, INTE ligga på Bordet :roll:

Ni som sitter med i diskussioner med Lakers Styrelse borde ibland använda tillfället och inte bara sitta med öppen mun för att få en liten smutt på teskeden.

Så här lät det innan KK-hotet också, andra skulle fram med bevis, Alla vet vad bevisen bestod av då...... :(

Fram med alla fakta då serra, eller är rätt fakta besvärande :dontknow:

Bekymmret är ju att Lakers kastar skit på sig själva, IGEN 8O

Lugn Per Carlsson, Öman kommer att få MÅNGA frågor från Politikerna :whistle:

LL stöttar INTE Lakers, utan Styrelsens Beslut oavsett underlag :(
Byt namn till ÖL " Ömans Lakejer "

ps. ikväll Steker Ladies Hamburgare igen, det kanske ligger en Snorloska mellan bröden vid köp från LL :wink:

ps. Med samma geniala Logik kan Kjellsson utan dåligt samvete lägga ner både U o J nästa säsong, Man Häpnar över den Låga Nivån :roll:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Lakersfan_03 » mån feb 22, 2010 5:01 pm

Raderat på grund av personangrepp...

//Viktor
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » mån feb 22, 2010 5:05 pm

Verkar inte vara många som läst Ömans artikel utan enbart går på smp's rubrik....
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » mån feb 22, 2010 5:21 pm

Men argumenten om hur många matcher man ser är ju irrelevant i sammanhanget. Jag ser ingenting av skridskoskolan, av u-lagens matcher eller J-lagens matcher heller. Men jag vill inte lägga ner de MITT I EN SÄSONG för det.

Och nej, jag vill inte ringa Öman. Folk har tjatat på mig om det sedan i lördags. Jag kan läsa och har tagit del av den informationen han ville gå ut med. Jag har aldrig ALLA fakta på bordet och skulle behöva ringa honom inför varje inlägg i så fall. Synd att inte alla fakta har presenterats i den här frågan. Hade gynnat diskussionen. Med de fakta som finns på bordet har vi stoppat ett av våra lag mitt i säsongen. Känns inte bra.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » mån feb 22, 2010 5:38 pm

Raderat...

//Viktor
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Lakersfan_03 » mån feb 22, 2010 5:51 pm

Oj jag såg att det svider Neddo. Så ont kan det väl inte göra ? Är det någon som är pajas så är det väl ändå du som pissar ner varenda tråd. Även du har en akilleshäl ;) , det börjar bli rätt drygt att höra ditt ständiga ''lakershat''
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » mån feb 22, 2010 5:53 pm

Vore för jävla skönt om vi kunde lämna Nedomanskys son eller min morsa eller andra närstående människor till varandra utanför debatten. Om man är missnöjd med mina argument bör man inte attackera min morsa. Hon kan försvara sig så det är inte det, men...

Sedan är det lika trist att ta upp etnicitet. Det saknar faktiskt alltid relevans.

Jag kommer avgå som moderator. Har egentligen varit på gång länge, men sanningen är att jag inte hanterar det längre vilket tråden om Växjö Arena visar. De ständiga personliga påhoppen på Nedomansky gör också uppgiften alltför tung. Detta är mitt sista inlägg som moderator. /Varanen
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » mån feb 22, 2010 6:00 pm

NEDOMANSKY skrev:LL stöttar INTE Lakers, utan Styrelsens Beslut oavsett underlag :(
Byt namn till ÖL " Ömans Lakejer "

ps. ikväll Steker Ladies Hamburgare igen, det kanske ligger en Snorloska mellan bröden vid köp från LL :wink:

ps. Med samma geniala Logik kan Kjellsson utan dåligt samvete lägga ner både U o J nästa säsong, Man Häpnar över den Låga Nivån :roll:

Du tycker att det är bra argument eller? Vilket av ovanstående tillför tråden något tycker du?

Lakers Lakejer stödjer Växjö Lakers, förstår inte varför du påstår att Lakejerna är samma sak som Öhman, Öhman styr det mesta inom VLH och alla är vi nöjda.

Du har ett ständigt hat mot allt Lakers har, förstår inte hur man kan lägga så mycket negativ energi i en tråd. Lakers i Elitserien eller division 4 spelar ingen roll för dig, vi andra som pungat ut varenda krona som behövdes är stolta där vi är idag, varför du är missnöjd låter jag vara osagt för det vet vi redan om.

Snälla VÄX UPP!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav KalleB » mån feb 22, 2010 6:35 pm

Kjellsson skrev:Min ytterst personliga åsikt är att Lakers ska lägga ner damsatsingen helt. Jag har nämligen inget som helst intresse av att bidra ekonomiskt till Lakers Ladies. Detta p.g.a att det inte ger mig ett skit tillbaka. Klarar knappt ens av att se på damhockeyn i OS, kvaliteten är ju nämligen skrämmande låg.

Bjuder här på några klipp från OS-kvalet Slovakien vs Bulgarien:

http://www.youtube.com/watch?v=HGh6-CzKT-A
http://www.youtube.com/watch?v=hXXb4ULiJ64
http://www.youtube.com/watch?v=mQW0LNc6yDo

Slovakien vinner denna kanontillställning med 82-0. Ur ett rent humoristiskt perspektiv så är det dock inget fel på underhållningen. :lol:

Ps. Jag är en mansgris, ja vet... :oops:

Du missade ju att länka den roligaste filmen där dom försöker slå ner varandra men bara ramlar hela tiden :D

http://www.youtube.com/watch?v=mQW0LNc6yDo&NR=1
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon

Inläggav NEDOMANSKY » mån feb 22, 2010 8:12 pm

Jag RESPEKTERAR Varanen, och några till.

Övriga LakersTalibaner har blivit värre en Gröna Brigadare, tänk så fort Inavel skadar(1997).

Hatar INTE Lakers, Jag har hyllat Lakers sedan starten, men det är slut med det from. NU.

Lakers Ledning har pissat En gång för mycket på de längre ner i Klubben.

Ni får sitta och pilla Navel på varandra och se Isberget komma glidande.

Saker är på Gång i HockeyLänet G, tids nog märker även Navelluddsletare på VS detta.

Påhoppen på Mig rör mig inte utan roar, men framförallt ger det bevis på hur känsligt det är med kritik inom Ömans lakejer, Tack ödmjukast för Bevisen :P

Ha de gott Varanen :!:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav serra » mån feb 22, 2010 11:03 pm

Neddo, var förnågonstans skrev jag att jag vet all fakta????????????????
Ring Öhman så berättar han säkert för dig
Jag säger inte heller att VLH gör rätt utan bara min helt personliga uppfattning att damhockey är pisstråkigt och att jag inte skulle bry mig ett skit om dom la ner det
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » mån feb 22, 2010 11:14 pm

Jag missuppfattade dig serra, Frågorna sköter Växjös politiker framöver :whistle:

Håll med om serra att Ladiesbeskedet, hade ett stänk av Bad Timing.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav serra » mån feb 22, 2010 11:18 pm

Japp, jag skulle inte vara glad om jag hade en mus mellan benen och spelade hockey i Lakers Neddo..;)
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Flanders » mån feb 22, 2010 11:41 pm

Min tolkning av det hela:

Helt rätt konstaterande av Öhman & Co, damhockeyn klarar förmodligen inte av att bära sig själv i en högre serie, och i själva verket är hela damseriesystemet icke-fungerande till fullo.

Däremot är det fantastiskt dåligt att inte ha kunnat förutspå detta redan i juli-augusti förra året, och satt ner trätofflorna redan då. Tjecken och finnen har helt rätt i att det är anmärkningsvärt att ändra spelreglerna för damerna under pågående säsong.

Sammanfattningsvis, jag är besviken på ledningen, men samtidigt tror jag att dom rent ekonomiskt har gjort rätt (tillfällig badwill som snabbt glöms bort).
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon

Inläggav Anders83 » tis feb 23, 2010 12:23 am

Jag ser inget som helst konstigt i att man vill utveckla damhockeyn vilket oxå var tanken med agerandet.

Jag frågade en av tjejerna ikväll hur det skulle bli med kvalet.

Dom åker och spelar för sig själva för egen räkning så Lakers kan ta sig sig i dalen, rätt så.

Jag frågade även om det inte var så att man tackade nej till Riksseriespel inför denna säsongen, svaret blev JA .

Jag frågade då vad dom skulle göra om dom klarade kvalet... vet inte blev svaret tillbaka.

Lakers Ladies blev aldrig informerade om detta utspel och det är ju märkligt?

Förutom den dåliga tajmingen så är väl ändå tanken med utveckligen av damhockeyn jävligt sund?

Väntar med spänning på fortsättningen
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum

Play off

Inläggav Jimi Hendrix » tis feb 23, 2010 1:16 am

För att räta ut alla frågetecken som finns så ligger det till så här:

- Vi blev uppringda förra veckan och fick informationen att Styrelsen hade bestämt att vi inte får åka till Play off-spelet mot Riksserien.
Detta pga att klubben inte skulle mäkta med en Riksseriesäsong ekonomiskt. Detta förstår vi i Lakers Ladies då vi redan har varit uppe där. Däremot så fixade vi alla pengarna själva till den säsong då vi spelade där.
Vi har de tre senaste säsongerna dragit in våra egna pengar till vår verksamhet och har fått stå för allt, till skillnad från övriga.

- Att vi inte får åka till Play off är också skumt. Man skyller på att man inte har finanser till detta. Konstigt, då vi betalar med våra egna pengar.
Sen är det som så att om man går in i serien så innebär det att segraren går till Play off om en Riksserieplats. Vi tycker inte att vi kan hoppa av där nu. Tänker jag fel?

- Man skyller bl.a på att det är för få Växjö-tjejer i laget, vilket iofs är
sant. Men det är inte fler Växjö-pojkar i J18 Elit.

- Inför säsongen fick vi order om att vi skulle beställa nya tröjor. Både
hemma/borta-ställ. Dessa fick vi betala själva, medan övriga lag fick sina.

- Vi har på eget bevåg dragit igång ett Tjehockey-gymnasium i samarbete
med John Bauer. Ingen från Lakers har tidigare intresserat sig för det.

- Vi har skaffat lägenheter åt de spelare som har kommit från utlandet, även möblerat dem, med både lånade och egna grejer. Vi har hämtat dem på diverse flygplatser för transport till Växjö.

- Vi hämtar utifrånkommande tjejer(Nybro, Gislaved, Åseda, Landsbro och Tingsryd) på stationen och skjutsar ner dem till samma ställe efter träningen. Dessa tjejer är födda -95 och -96. Normalt tränar vi 3 ggr i veckan.

- Vi har låtit de utländska tjejerna firat jul och andra högtider med oss, då det har varit för snävt med deras ekonomi för att de ska kunna åka hem.

- Vi har hela tiden varit de som har tagit kontakterna och skött allt mot Skatteverket och Migrationsverket.

Allt detta gör vi på vår fritid och naturligtvis jobbtid ;-)

Varför säger flera av de tjejer som spelat här att tiden i Växjö Lakers Ladies är deras bästa? Det beror på att de har blivit så himla väl omhändertagna utav oss ledare. Inte av klubben.

Så ska vi nu falla så ska vi göra det med flaggan i topp uppe i Sandviken.
För är det nåt som det finns gott av i detta lag så är det talang, vad man än säger.

Med vänliga hälsningar

Mats Henriks
Växjö Lakers Ladies

PS! Naturligtvis är Växjö Lakers mitt favoritlag. DS!

Kritiker är som eunucker i ett harem.
Dom vet hur det går till, dom ser det varje dag,
Men dom kan inte själva.
Användarvisningsbild
Jimi Hendrix
Forumamatör

Inläggav NEDOMANSKY » tis feb 23, 2010 2:08 am

Det finns riktigt många bedrövligt dåliga manliga fotbollspelare i detta avlånga land som envisas med att sparka boll upp i 50-årsåldern och i Divisioner som närmar sig Två-siffrigt.

Men det finns inga av dessa sopor ovan som JOBBAT så in i He....e som dessa inom Lakers Ladies för sin passion :nope:

Lakers Ladies förtjänar BRAGDGULDET :!:

Att orka fortsätta ALLA dessa år utan att hacka upp isen för övriga Lag i klubben får anses vara ett under av Självkontroll :ok:

Jämfört med detta har IBRA haft medvind på sin Räkmacka.

Jag är Djupt imponerad, Hade Lakers totalt som klubb varit av detta det Rätta Virket hade A-Laget vunnit ES för flera år sedan.

Lycka till i Kvalet Tjejer, önskar ett Blindstyre med Hink på knoppen :twisted:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Viktor666 » tis feb 23, 2010 8:32 am

Storstädning i tråden!
Från och med nu vill jag se en stor j-vla skopa skärpning i den här tråden annars ryker den.

Capisce?

//Viktor
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Inläggav serra » tis feb 23, 2010 4:44 pm

Viktor666 skrev:Storstädning i tråden!
Från och med nu vill jag se en stor j-vla skopa skärpning i den här tråden annars ryker den.

Capisce?

//Viktor

????????????????
Får vi inte diskutera det som har hänt med Växjö Ladies eller????????
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » tis feb 23, 2010 5:21 pm

ja Jimi Hendrix. Jag vet vilket jävla jobb ni lägger ner på tjejerna å det är ju det som gör mig så upprörd när då VLH bara ringer å säger att ni inte får kvala. detta är ett hån mot er å hela er verksamhet.
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav fjompe » tis feb 23, 2010 5:34 pm

NEDOMANSKY skrev:Det finns riktigt många bedrövligt dåliga manliga fotbollspelare i detta avlånga land som envisas med att sparka boll upp i 50-årsåldern och i Divisioner som närmar sig Två-siffrigt.

Ja men Nedomansky nu drar du väl en lite konstig parallell.

De här 50-åringarna som spelar i divion två-siffrigt åker ju knappast land och rike för sina matcher, ELLER HUR?
Utan de matcherna spelas i närområdet. Med matcher mot lag som ligger precis i närheten. Därav inga högre kostnader, antagligen kör de här gubbarna bilarna själva till matcherna.

Klart damerna fått spela om de bara skulle möta tingsryd osv, men nu ska de åka över hela landet. Något som blir oerhört mycket dyrare.

Det hoppas jag även du förstår?
ps. Jag tycker du på senare tid tappat konceptet helt. Du bara kritiserar och vrider och vänder på argument. Tillbaka till grunderna, då var det intressant att läsa vad du skrev.
Användarvisningsbild
fjompe
Forumamatör

Inläggav erok » tis feb 23, 2010 6:14 pm

Nu ska de ju inte åka över hela sverige. de ska vara med i ett kval och kommer åka fast VLH säger nej vilket de gör helt rätt i. Kommer de sen dra sig ur VLH och startar en förening med troja och taif eller helt själva så ska jag försöka få mitt företag att stötta dem.
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav out4speed » tis feb 23, 2010 6:38 pm

Tror faktiskt inte de flesta kunde bry sej mindre om Damhockey, ur sportslig synpunkt är det som någon skrev roligare att se Färg torka.

Dock är det ju så att tjejer också har rätt att utöva den idrott de känner för, även om de just i detta fallet kanske skulle valt nått annat, här kommer de få problem att kräva jämlikhet utan att totalt sabba hela idrotten* dvs kräva att killarna skulle sänka sej till deras nivå på spel för jämnlikhetens skull*

Vill tjejerna spela hockey FINE, men KRÄV inte att vi som sponsrar Lakers representationslag skall betala!!

Vill de spela under lakersflagg, också det FINE men dra ihop era egna sponsorer pengar och publik.

Och vill de spela kval så ska de ju självklart göra det, har de tagit sej dit förtjänar de fan det, MEN kräv inte att pengarna skall tas från representationslaget.

Slutsats från er som orkat läsa inlägget:

Klart tjejerna skall få spela!!

Men blanda inte ihop dem med representationslaget som folk betalar pengar för att få gå och se, och även sponsrar för att folk just går och ser deras annonser.
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav erok » ons feb 24, 2010 8:38 am

Ja att man var är förbannad på lakers men att det skulle kunna kosta klubben 10 miljoner är väl lite magstarkt? Så komentarerna
under första artiklen i smp från kommunpolitikerna var politiker . Tror det löser sig och Öhman har tackat ja till ett möte med bo frank och några kommunpolitiker till.

www.smp.se
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Viktor666 » ons feb 24, 2010 8:55 am

serra skrev:
Viktor666 skrev:Storstädning i tråden!

Capisce?

//Viktor

????????????????
Får vi inte diskutera det som har hänt med Växjö Ladies eller????????

Jodå, hemskt gärna.
Jag har bara lite svårt att se vad exempelvis Nedomanskys son och L03's etniska ursprung har med Ladies att göra.

Menmen, det kanske bara är jag som är trångsynt...

//Viktor
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Inläggav Ambassador » ons feb 24, 2010 9:33 am

Först och främst vill jag poängtera att alla har rätt till sin åsikt ang. damhockeyns vara eller inte vara.

Men, jag kan inte förstå varför Lakers Ladies har mindre existensberättigande än lag med killar i.

Om allt som Henriks nu skriver är sant kan man konstatera att alla pojklag i Växjö Lakers har betydligt bättre uppbackning än Lakers Ladies. Jag tror t.e.x. inte att det hade varit särskilt lugnt om man stoppat ett J-lag från att åka på kval till en högre serie. Då hade det blivit ett jäkla liv!

Vi måste tänka om ang. damhockeyn. Man kan inte bara säga att det är dåligt eller att det är lika kul att kolla på som att se målarfärg torka. Det är dålig respekt att nedvärdera andra människor som brinner för sin sak och lägger ned mycket tid. Det ska man inte håna!

Tack för ordet och skärpning!
Ambassador | 19:57 ! ! !
Användarvisningsbild
Ambassador
Forumproffs

Inläggav KalleB » ons feb 24, 2010 11:28 am

Tycker Enestubbe har en poäng i sin blogg om hur Lakers kunde använt hjärnan lite för att inte väcka den gigantiska jämställdhetsbjörnen som sover i vårt avlånga land. Naturligtvis tycker jag som de flesta andra att
Lakers har rätt i beslutet, men tajmingen kunde fan inte vara sämre. Tvärtom kunde Lakers fått massa bra kritik när dom efter kvalet går ut med att dom vill satsa på damhockeyn i växjö och börja från grunden med hockey gymnasium för att bredda laget eftersom tjejjerna är så duktiga.

http://www.smp.se/blogg/daniel/bloggkro ... an(1793629).gm
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon

Nästa

Återgå till Hockey