Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Fanns ingen tråd än, så startar än. Första gången på bra länge som jag själv tycker VM ska bli intressant, många som har bra lag i år. Skoj! En sak jag dock inte förstår, får väl vända mig till Varanen - hur tänker Finland? Pesonen? Really? Kollar man Centrar så undrar jag varför Lajunen inte är med...? Ska vara helt säker i min värld.
Barkov - Helt given, inget snack.
Hytönen - Känns som han är lite väl tankespridd, är bara inne och kör.
Immonen - Lite som Barkov, känns gjuten.
Kemppainen - Hyfsat lik Jani, men lite mer offensiv i sig och inte lika bra på täcka puck.
Kontiola - Har en karriär som går mot graven, fruktansvärt dålig säsong på alla sätt.
Eller är det jag som är enögd?
Ska bli oerhört skoj att kolla Kanada med, med lite junisar. Gillar inte Kanada alls faktiskt annars, men det är sjukt mycket talang med i årets upplaga.
Varanen skrev:I den verkliga världen är inte resurserna oändliga. Prioriteringar måste göras. Jag såg förvånat på när coach Mårts åkte runt på sin "f´låtmigturné"(Han åkte runt och krälade i NA för de NHL-spelare som inte blev uttagna till OS). En sjuk konsekvens av att resurserna är så enorma i Tre Kronor att vattenskallarna hos vissa svenska spelare har nått en bizarr nivå. VLH är inte där ännu. Vi kan inte välja mellan världens bästa spelare till varje position.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 9 gäster