Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Koivisto togs ut i den finska truppen.
Varanen skrev:Fiende? VLH vinner allt.
Mic drop.
Varanen skrev:Dingla...svenskarna ska alltid vara så...jag vet inte...dingliga när det kommer till VM. Helt ok StenHårt vi förstår.
Jag tycker någonstans att det ska bli kul, dock tråkigt med publiken. Men annars får jag lite flashback till när stjärnorna i VM-laget var Davidsson, Mårtensson, Weinhandl osv. Det finns en charm i det också.vlk skrev:Jag har svårt att tända till på hockey VM. Det är som att spela ett VM i fotboll utan alla spelarena som spelar CL.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jinx! Alldeles för klen mot Jensen.Svartvadet skrev:Nils Lundkvist är ju förjävla läcker alltså! Skönt att man slipper han nästa år
Svartvadet skrev:Nils Lundkvist är ju förjävla läcker alltså! Skönt att man slipper han nästa år
Svartvadet skrev:Jo, sa han var LÄCKER inte bäst
Men det är ju inte VM på samma sätt längre, kolla Kanadas trupp t.ex. får stryk av Lettland...
Sedan ska Storbritannien, med endast massa inhemska spelare och en kille från HOCKEYETTAN möta Ryssland senare idag. Kan bli 20-0 helt ärligt.
StenhårtSlagskott skrev:Unnar Ponta framgång men samtidigt vill vi ha honom minst ett år till i Växjö. I eftermiddag får vi se vad Jack går för.
Svagt att förlora mot Danmark och sättet de gjorde det på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster