Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Visst fasen är det en fördel att som lägst rankat får börja hemma. En seger, som Luleå, och matchboll direkt.StenhårtSlagskott skrev:Sämsta laget börjar hemma? Känns som det är en fördel.
Varanen skrev:Ja, så är det. Men då det begav sig så tyckte man att 4 slutspelade lag för säsongen var för många. Problemet uppstod när man utökade serien. Cash is King.
Jo visst - men alternativet är ju att man kan göra det som 8:a iställetVaranen skrev:Kommer säkert inte hända under min livstid, men det är knas att man kan komma 10:a i en serie och vinna ett nationellt mästerskap.
Jag har båda på, två skärmar [emoji23]Varanen skrev:Jag möter hellre LIF. Dessutom ser det ut som om RBK leder den matchen. Själv kollar jag på IKO-LHF.
Ja är det någon backlinje som ska klara av det så är det årets....Svartvadet skrev:Mjo, förvisso sant delvis. Vi är också bäst i klassen på anpassa oss. Största oron är att vi saknar vi spets och det kommer avgöra allt. Stor risk vi trillar ur direkt pga avsaknaden.
Svartvadet skrev:Mjo, förvisso sant delvis. Vi är också bäst i klassen på anpassa oss. Största oron är att vi saknar vi spets och det kommer avgöra allt. Stor risk vi trillar ur direkt pga avsaknaden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster