Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Alla blev helt tysta så fort Inferno nämndes..
serra skrev:Sumpen, på vilket sätt tycker du att supporter kulturen ska förändras?
Vad har dom andra klackarna som vi inte har eller som vi måste ändra på?
Svartvadet skrev:Jo, fast Sumpen, det är ju LL:s adelsmärke. Lakers Lakejer ska föra en positiv supporterkultur. Och bjuda på en inramning som aldrig känns hotfull.
Idrott ska vara tokskoj, inte ett krig. Hat hit och hat dit, har vi inte haft tillräckligt med skit i Världen? Vill du leka apa som Stockholmarna så får du göra det i deras klack. Det handlar inte om att vara bakåtsträvare, det handlar om att inte tumma på reglerna! Den dagen LL börjar uppträda likt BA/JK/BF, den dagen sätter inte jag min fot i VIDA igen.
Titta på SAIK vs Luleå nu i Finalerna. Fansen stod tätt in på varandra, det var några Skellefteå-tröjor i det röda havet, men det blev inget bråk alls. Är det inte så man vill ha det?
Vill du ha krig med bengaler så råder jag dig att kolla in på Försvarsmaktens hemsida. Dom skulle nog gilla dig.
Daste skrev:Vad gör VIK-klacken som inte LL gör menar du Sumpen?
Jag har skrivit ett långt inlägg i en tråd om VI06 där jag förklarar skillnaden mellan Ultras och Huliganer. Jag har ytterst bra koll!
Det du inte verkar förstå Sumpen, och det är antagligen för att du är i ett puerilt stadie, är att LL har ett spår som man kommer stå fast vid. Man kan utveckla det som går att utveckla, men börja skrika könsord etc. är inte riktigt LL:s cup of tea.
Det är inget fel med ungdomarna alls, men jag vill inte gå till en ståplats där jag riskerar att få spö. Den känslan får många utav att det är en hotfull stämning.
Extra roligt att du nämner GSU om du nu har koll. Dom om några är ju kända för att sprida hat och har varit i många duster med firman boys...
sumpen skrev:Daste skrev:Vad gör VIK-klacken som inte LL gör menar du Sumpen?
Du är väl över 75 som alla andra så du märker inte sånt och ingen idé att förklara för dig heller.
PutteA skrev: Längst ner ser du de absolut yngsta och längre upp i havet hittar du grabbar som tex Alfax som nått en lite mer mognare ålder
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster