Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det är aldrig bra att slå på de som gör något.teddy skrev:Spännande och se hur LL formerar sig den här säsongen.
Vad blir det för nya ramsor? Prio prio prio.
Kommer klacken att vakna ur sin dvala?
Kommer medelåldern sjunka från 65+
Kommer tråkiga sittplats att lyfta ett finger i år?
Kommer vi ha mer än en Capo för att verkligen få igång klacken?
Kommer folk sluta sjunga så fort Växjö släpper in ett mål?
Frågorna är många.
Får se hur svaren blir.
vlk skrev:Det är aldrig bra att slå på de som gör något.teddy skrev:Spännande och se hur LL formerar sig den här säsongen.
Vad blir det för nya ramsor? Prio prio prio.
Kommer klacken att vakna ur sin dvala?
Kommer medelåldern sjunka från 65+
Kommer tråkiga sittplats att lyfta ett finger i år?
Kommer vi ha mer än en Capo för att verkligen få igång klacken?
Kommer folk sluta sjunga så fort Växjö släpper in ett mål?
Frågorna är många.
Får se hur svaren blir.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
+1mollers skrev:LL måste ha njutit idag när dem i Sanny och Svensson podden sa att Växjöpubliken inte väcker några känslor alls. Det var väl precis det man eftersträvade när man motarbetade grupperingar som väckte känslor.
Ja, det blev olyckligt detAleks skrev:Ja, den konflikten är den stora anledningen till att supporterkulturen inte tagit fart. Den sportliga framgången som Lakers har haft har gett alla möjligheter till att något ska växa fram, men så är icke fallet.
Exakt så! Jämför med slutspelet 2015 så är det dag och natt. Kanske inte så konstigt med tanke på att hungern nu är mindre med 3 guld på 8 år men vi kan så mycket merbratsson skrev:Det känns som att det är laget som ger supportrarna energi och inte tvärt om.
västrastå skrev:Exakt så! Jämför med slutspelet 2015 så är det dag och natt. Kanske inte så konstigt med tanke på att hungern nu är mindre med 3 guld på 8 år men vi kan så mycket merbratsson skrev:Det känns som att det är laget som ger supportrarna energi och inte tvärt om.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Härmapan skrev:Jag säger inte emot någon i något avseende - men hur lyder det konstruktiva förslaget för förbättring?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster