Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
putte skrev:Är det någon som vet om det kommer att ordnas en liknande resa till Ängelholm som förra säsongen.Det vore GRYMT kul.Har aldrig varit med om något liknande.
Ni gör ett otroligt jobb lakejerna.Tack....
Putte/LL skrev:putte skrev:Är det någon som vet om det kommer att ordnas en liknande resa till Ängelholm som förra säsongen.Det vore GRYMT kul.Har aldrig varit med om något liknande.
Ni gör ett otroligt jobb lakejerna.Tack....
Tyvärr inte... tanken var så med det hela föll på en grej...
.......c70t5 skrev:Storsatsningen förra säsongen var ju till Rögle, och blir det ngt liknande denna säsongen så ska det ju inte återigen vara till Rögle.
Varför inte sikta in sig på en "busskaravan" till nästa bortamatch mot Iko den 8/12?
/T5!!
Ambassador skrev:Storsatsning till Skövde kanske,, men det är väl trångt i deras hall...de kan nog inte ta emot 1000 Lakers anhängare så där bara hehehe
milkman skrev:Var har du hört det c70t5 ???? säker källa ????
Ambassador skrev:Jag tror att Rögle är avundsjuka på att vi har så go stämmning i vår klack....de har ju mest problem tycker jag..... =(
Vore festligt att bojkotta dem...
Skicka dit två stycken som står med en Lakersflagga bara....
Devil skrev:Mitt råd är att ni tar er i kragen och visar att er oftast stora klack har lärt sig lite läktar kultur. Visa att ni inte står och faller med era trummor, ni har ju egna röster.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster