Någon ansvarig som vet om det kommer att komma upp ett galleri med bilder på klacken, tifon och borta matcher, Bilder saknas ju inte,
Skulle va jävligt kul och se både gamla bilder och nya.
Tid finns väl också eller?
Typiskt, alla säger bara ja ja det finns och det kommer snart. och så frågar man igen och så säger dom bara samma sak snart, kommer snart.
Tänk vilket jävla lyft hemsidan får med ett bildgalleri. då kan ju alla andra se ur stora vi är utan att behöva åka genom hela sverige för att se oss live
Nja vi har väl lite mer att komma med om man säger så!
Utöva lite makt nu putte! Har väntat länge på bilder och filmer på sidan. Vill se lite skoj från den gamla goda tiden! Det mesta av mitt ligger i en gammal PC-burk som inte används längre. Ingen som har lite roligt material hemma att lägga upp.
Håller med om att sidan skulle bli ännu starkare om vi kunde visa lite bilder, ljud och film på hur jävla bra vi är! Filmen från sundsvallstifot låg ju ute ett tag- har den nedsparad och får rysningar varje gång jag tittar på den.
Kom igen nu Calle och ni andra! Fixa fixa Fort fort!
Per_växjö skrev:Om någon vill ha så har jag skannat in bilden från smålandsposten idag.
Den är belagd med Copyright och att sprida den via nätet är ett brott! Vi i LL's ledning vill ICKE på något sätt främja detta eller bidraga till att detta sker, så snälla, inget mer sånt här på forumet!
Vänligt, men bestämt!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.