Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Tinnitus är inte min definition på cool!
Inte panikslagna hundar, gråtande barn eller rädda pensionärer heller...
Men som sagt: jag är väl för gammal...
Lakershjärta71 skrev:Härmapan skrev:Tinnitus är inte min definition på cool!
Inte panikslagna hundar, gråtande barn eller rädda pensionärer heller...
Men som sagt: jag är väl för gammal...
Tinnitus kan du få om du utsätter dig (tillräckligt mycket) genom att stå mitt i en högtsjungande LL-klack..
Coffe #800 skrev:Instämmer knallskott är onödigt. Där emot bengaler fram till arenaområdet ( trafiklyserna vid i11 ) tycker jag vore lite extra häftigt!
Men ska detta funka så måste reglerna följas. Att man inte bränner av något när man är på arenaområdet.
Knallskotten tycker jag som sagt att vi lämnar hemma då det kommer vara många familjer som kommer följa med i tåget.
w0bben skrev:Jag kör på som en vanlig Växjö-bo idag som är vanligt på västra, vilket innebär att klappa när det blir mål och klaga på spelet och kolla konstigt på alla som gör ljud ifrån sig
Thats how we röjer on västra stå!!
PutteA skrev:Sen är ju frågan: brukar vi verkligen leverera från VS pre-season?? Har för mig att i gamla hade vi bara klack på VS i ett ev genrep, annars satt alla på sittplats. Så att över huvudtaget klaga på klacken under pre-season är ju ganska onödigt. Det är vad vi levererar när det väl är skarpt läge, alltså fr.o.m den 14/9 som gäller!!
Aleks skrev:Bra med tifohinkar vid entrén. Hur gick det med skramlandet?
PutteA skrev:Sen är ju frågan: brukar vi verkligen leverera från VS pre-season?? Har för mig att i gamla hade vi bara klack på VS i ett ev genrep, annars satt alla på sittplats. Så att över huvudtaget klaga på klacken under pre-season är ju ganska onödigt. Det är vad vi levererar när det väl är skarpt läge, alltså fr.o.m den 14/9 som gäller!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster