Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Aleks skrev:Laget spelar hur bra som helst och har på riktigt chans att gå hela vägen. Ändå känns det som jag blir bestulen på den riktiga stämningen och euforin. Ett SM-guld är inget värt om inte vi bryr oss. Så varför är det då så dålig stämning på Västra stå? Eller alla kanske är nöjda med att bara stå och titta, då är det ju bara att köra på...
OnTheWayUp skrev:TV rutan? Såg du en repris när du kom hem Teddy
Skickat från min iPhone med Tapatalk
mollers skrev:Jag mår ärligt talat illa av dina inlägg ibland Härmapan. Dina inlägg kan påstås värre än självaste djävulen själv, Bettan.
Antar att du inte var på plats och upplevde en hela arena hoppa tillsammans för laget i deras hjärtan. Jag antar att du inte heller var där och upplevde en sittplats som kunde klappa ( tappa inte hakan nu) med händerna i takt till ståplats. Jag antar att du inte stod mitt emot Skellefteås hemmastå och kunde höra var dom sjöng trotts sittplats var 100 ggr mer aktiv än i vida arena.
Vi har potentialen att vara bättre än Skellefteå på läktaren.
Men med ditt tänk så kan du tillsammans med de andra klackturisterna dränka de få som jobbar för att ha en levande läktarkultur och som tyvärr måste kämpa för att hålla sig över ytan just nu!
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers skrev:Förstår såklart att du skämtade. Blir bara så jävla trött att det är ingen som tar klacken och läktarkulturen på allvar i Växjö, utan ska ska skämta och göra sig rolig kring det med inställningen att det löser sig. Sen undrar folk varför klacken blir sämre
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster