Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
shjon_fan88 skrev:när börjar bokningen av biljeterna till Malmö?
Putte/LL skrev:Får inte klartecken från MIF förrän tidigast om ca 2 veckor...
Får vi inte stå/sitta samlade på en tillräckligt stor sektion så går det inte att genomföra en satsning till Malmö...
ruppo skrev:Putte/LL skrev:Får inte klartecken från MIF förrän tidigast om ca 2 veckor...
Får vi inte stå/sitta samlade på en tillräckligt stor sektion så går det inte att genomföra en satsning till Malmö...
Visst 250 pers är ju mycket, men jag är ju övertygad om att vi skulle kunna få med det dubbla iaf...minst
Putte/LL skrev:ruppo skrev:Putte/LL skrev:Får inte klartecken från MIF förrän tidigast om ca 2 veckor...
Visst 250 pers är ju mycket, men jag är ju övertygad om att vi skulle kunna få med det dubbla iaf...minst
Vem har sagt 250 pers? 10 bussar är bokade preleminärt och det finns säkert fler lediga bussar...
Putte/LL skrev:Håll ögonen öppna!!!
serra skrev:Invasion är ett för litet ord om vad som ska hända där nere....
Kommer info väldigt snart
Lakerdome skrev:Är denna affischen något som stan kommer att tapetseras med nu framöver?
Per_växjö skrev:PutteA skrev:Köp biljetter nu, så kör vi så de ryker!!!
Det är lite svårt att köpa en biljett innan dom har släppts.
Lakersfan_03 skrev:Någon som vet om denna matchen sänds på tv ? . För det var en del matcher i allsvenskan denna säsongen som skulle sändas. Vore kul om folk som kollade på matchen hörde när VLH har ''hemmamatch'' i MALMÖ
smp 07/15 05 skrev:- Jag har fått indikationer på att vår bortamatch i Malmö samt derbyt mot Nybro ska tv-sändas, säger Peter Ländell.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster