Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coffe #800 skrev:Det du skickade över förra året låg på den gamla hemsidan och tror att det föll bort när vi flyttade över allt till den nya hemsidan.
Har varit fokus på andra saker än att just skriva ihop ramsorna som tar mycket tid, då vi har väldigt mycket andra saker vi måste lägga energin på.
Så länge arbetet är Ideellt så är de tyvärr svårt att vara på flera olika ställen...
Framför allt så har PCT fått tillgång till 20k som dem kan lägga på tifoprodukter.
Anders83 skrev:Alla måste dra sitt strå till stacken senast hade coffe beskymmer med att trumma och fick assistans.
Det tråkiga i det läget är att klacken är sååååå beroende av bankandet. Börjar inte trumman direkt står folk och mumlar och det ska räcka med att coffe håller takten diskret egentligen och inte behöva banka sönder sig
Mot färjestad rycker vi upp oss!
w0bben skrev:Jag ser gärna att det inte trummas vid t.ex. Ut med packet, sämre än hv osv osv...
Vad tycker ni andra?
w0bben skrev:Jag ser gärna att det inte trummas vid t.ex. Ut med packet, sämre än hv osv osv...
Vad tycker ni andra?
teddy skrev:w0bben skrev:Jag ser gärna att det inte trummas vid t.ex. Ut med packet, sämre än hv osv osv...
Vad tycker ni andra?
Ingen kommentar.
Däremot så tycker jag att fler borde ta i och sjunga för laget man älskar. Vad tycker ni?
DontFightMeIrlBro skrev:
Som w0bben skrev det låter inte bra..
Tycker heller inte att orange armé är en bra start ramsa då många inte kan den bla (har hört folk sjunga fel mm)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster