Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vad är det som händer egentligen??? Det verkar ju inte klokt det här!serra skrev:Vad jag har hört så har Event managern sagt upp sig.
Tror även att marknadschefen inte ens började sin tjänst.
Lägg sedan till att Tommy (säljaren) sagt upp sig så kan man ju börja undra om allt är som det ska.
Sedan har vi Håkansson och Paldan..
Lakershjärta71 skrev:Vad är det som händer egentligen??? Det verkar ju inte klokt det här!serra skrev:Vad jag har hört så har Event managern sagt upp sig.
Tror även att marknadschefen inte ens började sin tjänst.
Lägg sedan till att Tommy (säljaren) sagt upp sig så kan man ju börja undra om allt är som det ska.
Sedan har vi Håkansson och Paldan..
Om det är sant borde det ju ha gått ut i media, tycker man.
Tar man inte reda på sånt innan? Tycker inte att det skulle vara någon skillnad än när man visar upp sitt cv på en anställningsintervju där det framgår vad man faktiskt vill och vad man har för kunskaper.Coffe #800 skrev:eller så va de kanske så LH att han inte var rätt man för jobbet helt enkelt. de funkade kanske inte så som de borde göra...
Kan tänka mig att t-shirten tar slut redan innan matchen börjat eller under kvällens gång.IceWOMEN skrev:Första souvenirtröjan till försäljning fr o m i kväll:
http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/nyhetsmall/nyhetsmall.php?item=cms_12-s1/900
Lakershjärta71 skrev:Tar man inte reda på sånt innan? Tycker inte att det skulle vara någon skillnad än när man visar upp sitt cv på en anställningsintervju där det framgår vad man faktiskt vill och vad man har för kunskaper.Coffe #800 skrev:eller så va de kanske så LH att han inte var rätt man för jobbet helt enkelt. de funkade kanske inte så som de borde göra...
Är denna t-shirt orange ?? Nyansen får ju en att vilja kräkas!Lakersfan_03 skrev:Här har du:
http://www.tryckmig.se/design/d6887c4f7b/
Qrax skrev:Är det verkligen tillåtet att låta vilket företag som helst trycka tröjor med Växjö Lakers-märket, utan tillstånd från Växjö Lakers?
Lalin skrev:800 spänn tycker jag är för dyrt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster