Visste inte att Lakers Lakejer var medgångssupportrar

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav erok » lör nov 06, 2004 12:59 pm

Helt rätt hofnar :lol: Därför ska jag lifta till Växjö imorron och betala 130kr för att ta tåget hem.Nu jävla ska det bli 3 pinnar mot braxen :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav kiske » sön nov 07, 2004 9:02 pm

... det är väl först nu som det har börjat "gå dåligt" / inte vinst så ofta ...för er i Växjö.
jag sitter också på pressläktaren..
Användarvisningsbild
kiske
Forumamatör

Inläggav Malul » sön nov 07, 2004 9:05 pm

vi har haft lite motgångar i division 1 för nåra år sedan,minns Tyringe-Lakers 5-0 8O

om ja hade fått bestämma så hade det blivit 4000 pers på läktarna mot Hammers för att stötta fram laget,mer än någonsin behöver dom vårt stöd nu...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » mån nov 08, 2004 10:33 am

Här har ni en medgångssupporterberättelse en helt vanlig söndag och det är match mot Mörrum.
vaknade 09.22 den 7 nov känndes lite lustigt i kroppen.Jobbat natten mellan lörd-sön.fan jag är ju ledig idag.Imån börjar jag inte förren kl 12.30.vad göra??????Jo jag ska till VÄXJÖ :lol:
Tänkte först lifta men kroppen sa att jag var för trött för det så det fick bli tåget kl 13.00.betalade gladligen 150 kr för en enkel resa.Tänkte för mig själv.När jag åker hem blir det billigare för då köper jag biljetten inne på stationen.TJI fick jag,betalade 249 kr för hemresan samtidigt fick jag reda på att jag var tvungen att vänta två timmar i Alvesta på tågbytet.Jaja skit samma.Glad för att äntligen vara i växjö tog jag snabba steg mot Zeldas.Träffa andra lakejer och sjunga en sång eller två var det jag tänkte på.Tyvärr var det inte någon mer lakej som tänkte som mig för inne på zeldas var det öde.De kommer väl tänkte jag för mig själv och bestälde in djävulsk god hamburgetallrik och en öl till detta.
Walle kom in strax efter detta och såg ganska bekymrad ut.HMM inte först.
hursomhälst så blev det 8 lakejer sammanlagt av ca 400 medlemmar som har betydligt närmare än jag har.
Walle bjöd på skjuts till hallen och i bilen tänkte jag på att nu djävla får jag äntligen träffa dessa sjungglada lakejer igen.Vi som var där var väl sisådär sjungglada men spelarna sket fullständigt om vi sjöng klappade eller stog tysta.De spelade lika illa för det.Förlust och 2 timmas väntan på det första tåget.Tillbaka på zeldas och nu var vi hälften så många som innan.Hur som hälst så var jag hemma igen vid 22.45.
Nästa gång det passar in med jobb och ledighet så gör jag gärna om denna resa igen för att sämre än så här kan det väl inte bli??
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Klacken