VI VANN MATCHEN!

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Putte#24 » lör dec 11, 2004 12:49 pm

När det frågan om Rögle är glada över en klack som AIA så kan jag bekräfta att så är fallet. Festade med dem efter matchen igår då de firade seriesegern o de var alla mäkta glada över AIA:s gästspel i Växjö. Och ja, de hörde allt vi sjöng

Dom skulle våga säga nått annat... :wink:
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum

Inläggav LemoN » lör dec 11, 2004 2:14 pm

Orka lakejerna? en klack med trummor och jävligt otrevliga supportrar. SOrry lakejer, vi kommer alltid att vara er storebror. Och du alfax, vi är väldigt stolta över att bo i skåne och att tillhöra AIA som vid 2 tillfällen blivit utnämnd till sveriges bästa klack. OCH våra spelare älskar oss.

www.aia.nu - om aia > berömda citat om AIA. VI ÄR OCH FÖREBLIR ALLSVENSKANS BÄSTA KLACK!

Viva La AIA
LemoN
Forumamatör

Inläggav Varanen » lör dec 11, 2004 5:18 pm

Hehehe...trumman kommer alltid upp förr eller senare. Hockeyseveriges mest uttjatade debattämne. Finns det överhuvudtaget kvar något mer att skriva i ämnet som inte tidigare nämnts. Någon skulle ju kunna doktorera på det :lol:

I övrigt anser jag att vi lakejer skall koncentrera oss på hur vi skall ha skoj runt hockeyn och stötta vårt lag på bästa sätt. Andra människor har skoj på sitt sätt. Jag tror aldrig att alla människor kommer att tycka om samma saker. Det vi egentligen bevittnar nu är en ren kultur-chock. Kulturbärarna föraktar allt Lakers Lakejer står för, just för att vi inte snällt ställer in oss i ledet. Begreppsvärlden blir förvirrad. Hur skall man placera oss? Varför gör vi inte som alla andra, trots otaliga påminnelser på vårt forum? Vi gör fel. Trumman?! AIA har ju sagt till att man inte får ha en. Enformiga sånger!? När skall de lära sig? Frustration. :wallbang: <- AIA är besvikna över att LL inte gör som de säger

Lakers Lakejer vill inte vara annat än Lakers Lakejer på våra egna villkor.

Och man får aldrig glömma bort att hockey är tokskoj!
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Patrik_AIA » lör dec 11, 2004 5:25 pm

LemoN skrev:...jävligt otrevliga supportrar

Den delen stämmer inte i din beskrivning 8)
Vi var ett gäng röglefans som träffade på moståndarfans både före och efter matchen och det var enbart trevligt.
-----------
Till Varanen kan jag säga att jag till viss del förstår er frustration, och att den rätta medicinen är att koncentrera sej på sitt och utveckla det, som du är inne på. Jisses, det var ju nästan så att vi rögleiter (bra sätt att snacka med folk på krogen att ha på sej rögletröja! Riktig isbrytare) i all ödmjukhet fick dämpa kulturbärande trojaiter och österfans i deras utfall mot Lakers. Visst var det kul att få så mycket gratulationer, men samtidigt får man vara ödmjuk och låta andra supportrar göra sina erfarenheter.
Det vi firade var såklart Rögles seger i matchen och seriesegern men inte Växjös misslyckande att ta sej till SA.
-----------
Heja heja heja RBK :)
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör

Inläggav Varanen » lör dec 11, 2004 6:19 pm

Patrik_AIA skrev:
LemoN skrev:...jävligt otrevliga supportrar

Den delen stämmer inte i din beskrivning 8)
Vi var ett gäng röglefans som träffade på moståndarfans både före och efter matchen och det var enbart trevligt.
-----------
Till Varanen kan jag säga att jag till viss del förstår er frustration, och att den rätta medicinen är att koncentrera sej på sitt och utveckla det, som du är inne på. Jisses, det var ju nästan så att vi rögleiter (bra sätt att snacka med folk på krogen att ha på sej rögletröja! Riktig isbrytare) i all ödmjukhet fick dämpa kulturbärande trojaiter och österfans i deras utfall mot Lakers. Visst var det kul att få så mycket gratulationer, men samtidigt får man vara ödmjuk och låta andra supportrar göra sina erfarenheter.
Det vi firade var såklart Rögles seger i matchen och seriesegern men inte Växjös misslyckande att ta sej till SA.
-----------
Heja heja heja RBK :)

Vår frustration? :lol: Frustrationen jag syftar på gäller givetvis de kulturbärare som inte får oss att göra som man ska. Det verkar vara många som lägger ner en hel del energi på hur andra människor har skoj runt hockeyn. AIA gör det på sitt sätt och LL på sitt. Då tror jag att alla blir mest nöjda.

Jo, det verkar finnas en del ilska över att det spelas hockey i Växjö. Märkligt tycker jag. Ungefär som man skulle bli vansinnig för att några är ute och kastar frisbee. :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Ebbe » lör dec 11, 2004 9:27 pm

LemoN skrev:...som vid 2 tillfällen blivit utnämnd till sveriges bästa klack.

Jag rättar dig lite. Det var inte AIA som fick pris för bästa publik (när det nu var, kan inte åren i huvudet) det var själva Rögle publiken som fick det, inte AIA.
/RBK grönt och vitt
Ebbe
Forumamatör

Inläggav Putte#24 » sön dec 12, 2004 1:27 am

Vilken publik har fått priset de senaste åren?
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum

Inläggav RögleBabe » sön dec 12, 2004 1:00 pm

Putte/LL skrev:Vilken publik har fått priset de senaste åren?

Huddinge!?
Skånsk stockholmare
Användarvisningsbild
RögleBabe
Forumamatör

Inläggav Putte#24 » sön dec 12, 2004 1:10 pm

:?: Drar dom lott eller..
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » sön dec 12, 2004 1:23 pm

RögleBabe skrev:
Putte/LL skrev:Vilken publik har fått priset de senaste åren?

Huddinge!?

hehe,ja huddingepubliken är vildast i sverige!
;)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Klacken