Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Talismanen skrev:Haha ja vi är en liten men ack så stark framtid
Jag tycker vi kunde införa lite hoppande. Tycker jag ser mycket najs ut.
Några kanske har sett Eintracht Frankfurt när dom kör sin pippi långstrump!?
http://youtube.com/watch?v=JHas38WdhP0
http://youtube.com/watch?v=O99gQAlxsOk&feature=related
Hur fräckt är inte det? Då pippi faktiskt är svensk borde vi hylla denna sagohjältinna och kanske testa den? Kan nog bli mäktig med trumman.
Pippi melodin då....Cha la la la la la cha la la la la la la la, cha la la la la la cha la la la la la la....VI ÄR LAKERS LAKEJER cha la la la la la la la la...VI ÄR LAKERS LAKEJER cha la la la la la!!!
Vet inte om nån svensk klack kör denna. Nån som har koll på det? Jag har inte hört den på svensk mark nån gång iaf.
Komodoödlan skrev:Kommer ni köra ”Karlsson-på-taket”-ramsan?
Istället för att sjunga Karlsson sjunger vi Lakers.
Lakeeeers, Lakeeers..vååårat kära Lakeeeers..Lakeeers, Lakeeeers..vårat kära Lakeeers..Lakeeeers, Lakeeers vårat kära LaaaakEEEEEEEERRS (UPP I TON!)...KOMMER KRIGA TILL SIG TRE NYA POÄÄÄÄNG!!!
Eller..KOMMER VIIIAAATT STÖTTA TILL NYA POÄNG!!!
Och om igen..tre gånger. Denna är enkel och kul, publiken kan dessutom lätt hänga med!
Varför jag bidrog med en barnvisa är just av den anledningen att andra förstå-sig-påare på forumet tidigare tyckte att det var en bra idé med liknande låtar. En video från youtube hade visats härinne där bla en fotbollsklubb i europa sjöng en Pippi-låt.Baloo skrev:Komodoödlan skrev:Kommer ni köra ”Karlsson-på-taket”-ramsan?
Istället för att sjunga Karlsson sjunger vi Lakers.
Lakeeeers, Lakeeers..vååårat kära Lakeeeers..Lakeeers, Lakeeeers..vårat kära Lakeeers..Lakeeeers, Lakeeers vårat kära LaaaakEEEEEEEERRS (UPP I TON!)...KOMMER KRIGA TILL SIG TRE NYA POÄÄÄÄNG!!!
Eller..KOMMER VIIIAAATT STÖTTA TILL NYA POÄNG!!!
Och om igen..tre gånger. Denna är enkel och kul, publiken kan dessutom lätt hänga med!
Jag har förmodligen fel i detta men men....
Hur taggad blir man som spelare i te x ett matchavgörande läge?
När klacken drar igång en gammal omgjord barnvisa?
Näääää jag har själv inga bra förslag men jag tror på Power ramsor med tryck i...
Självklart inte Talisman. Ramsorna ska sjungar vid lämpliga tillfällen. Så har det väl alltid varit.Talismanen skrev:Man väljer ju ut i vilka lägen man kör visorna. Inte drar vi ju igång en "barnvisa" i ett matchavgörande läge. Sådana ramsor körs ju när det är lite lugnare och för att höja upp stämningen. När det sen verkligen gäller då kommer power-ramsorna fram.
Komodoödlan skrev:Måste ju bara höra mig för om det är klart med några nya ramsor för säsong 08/09? Är något på G?
antonius skrev:Eller så somnar alla i detta ämnet om och börjar på nytt.
Barnramsor, svenska topplistan, nää, gå på nattklubb och sjung med i de sångerna istället.
Sagt det förut säger det igen, vill man ha igång västra stå, inför åldersgräns på klackläktarn, funkade bra för västerås skulle bara göra oss gott.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster