Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ericsson skrev:Eftersom jag skrev till dig på Facebook. Så kan jag skriva det här också.
Om det är möjligt, gå ut med ett plakat vid ingången nu vid de 5 sista matcherna..
Antingen med en insamlingsbössa, en låda folk kan stoppa pengar i, etc.. Vet att några Elitserieklubbar har gjort så och faktiskt dragit in 2-3 tusen vid varje match.
Det är ju ändå lite av vad ni VILL ha in (60.000:-) men många bäckar små...
Jocke86 skrev:Inte ens en hundring per medlem Det fixar vi. Låter riktigt bra detta. Hoppas ni får in det.
Finns det något sista datum för inbetalning?
Niles skrev:Färgade pappersark i Lakersfärger modell A3 typ 200 gram kunde väl vara en lösning som inte kostar några astronomiska summor. Rätt snyggt, på håll i alla fall. Kostnad kanske 8.000:- eller nåt liknande till en fullsatt Vida Arena. För några tusenlappar till kunde man få instruktioner för hela tifot tryckt på ena sidan av arket. Detta kompletterat kanske med ljuseffekter och en jätteflagga. Ja, det var ett förslag i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=tEVwHhUi1sk
Ericsson skrev:Niles skrev:Färgade pappersark i Lakersfärger modell A3 typ 200 gram kunde väl vara en lösning som inte kostar några astronomiska summor. Rätt snyggt, på håll i alla fall. Kostnad kanske 8.000:- eller nåt liknande till en fullsatt Vida Arena. För några tusenlappar till kunde man få instruktioner för hela tifot tryckt på ena sidan av arket. Detta kompletterat kanske med ljuseffekter och en jätteflagga. Ja, det var ett förslag i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=tEVwHhUi1sk
Det förslaget kom jag med för ett tag sen.. Tycker också vi kan köra med pappersark!
Speakern måste vara beredd på att ställa upp att informera också, även någon som delar ut info lappar vid entrén kanske..
Baloo skrev:Jag lägger 100:- i bössan i morgon mot Mora och utmanar härmed resten att göra detsamma
Sen vore det kul att kunna följa insamlingen via en stapel ellen något som någon skrev innan..
1. Baloo
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster