Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
lakers97 skrev:Hade tänkt att göra en Två-pinns-flagga nu under sommarn, Den första hemmagjorda , Men jag har så dålig fantasi så jag har inte bestämt något motiv och nu söker jag förslag
Lägg gärna upp ett förslag, Tack!
eddan skrev:Nää gör ingen flagga folket bara gnäller ändå ta ner flaggan jag ser inte introt BLÄÄÄ
eddan skrev:Nää gör ingen flagga folket bara gnäller ändå ta ner flaggan jag ser inte introt BLÄÄÄ
Lakershjärta71 skrev:Angående tävlingen, vad innebär "ett standar"?
Lakershjärta71 skrev:Angående tävlingen, vad innebär "ett standar"?
Är nämligen inte helt övertygad om att alla känner till vad ett standar är om man nu inte har kommit i kontakt med det förut.dolitle skrev:Lakershjärta71 skrev:Angående tävlingen, vad innebär "ett standar"?
Hört talas om google.com?
Så här kan man ta reda på saker man inte vet något om ex->Standar
Lakershjärta71 skrev:eddan skrev:Nää gör ingen flagga folket bara gnäller ändå ta ner flaggan jag ser inte introt BLÄÄÄ
Flaggorna struntar jag i, men jag skulle gärna offra det jag inte ser i introt bara jag får veta innan matchstart vad det står på eller vad de stora banderollerna föreställer, som "rullar" över hela publikhavet på Västra stå. Kan inte LL lägga ut budskapet på hemsidan innan? Eller är det bara ett fåtal som får veta detta??
Hur ska man se det som ett överraskningsmoment när man inte vet vad som står på banderollen? Är det inte lite av tjusningen att få veta vad buskapet är på bandetrollen till respektive bortalag när man står där som innan på Västra stå, och är taggad till tusen!PutteA skrev:Tro fasen man inte ska gå ut innan med vad för TIFO som ska presenteras. Överaskningen är ju halva nöjet. Har aldrig hört talas om att man innan går ut och presenterar ett TIFO och vad det ska innehålla. Jag sitter i LL:s styrelse och vet aldrig vad ett planerat TIFO ska innehålla, och vill inte veta heller. Överaskningsmomentet är ju en del av TIFO:t!
???Talismanen skrev: Vad är det som är så jävla svårt att fatta?
Kanske inte lika upphetsande att få veta i efterhand, men ok.PutteA skrev:Precis, fråga dig runt, bruka funka för mig! Innan matchen är slut brukar man veta vad som stod på OH:n!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster