Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Talismanen skrev:Arbetet med att ta fram en tifogrupp skulle ju börja EFTER denna säsongen. Kanske några slänger ihop nått tifo ändå vad vet jag? Bland 550 medlemmar tycker man ju det borde finnas några som är intresserade att fixa nått till slutspelet?! Ta fram en maffig slutspelsramsa? Finns mycket man kan göra för att höja stämningen till slutspelet. Är LL redo?
Härmapan skrev:Jag syftar på pallen som i princip stått tom hela säsongen! Den som Anders stod och ledde klacken på tidigare år!
Jag skiter för övrigt i vad man kallar sig så länge man stöttar sitt lag! Jag förstår inte varför man inte kan enas kring detta! Varför ska vi ha olika pallar?
Lillklonis skrev:Talismanen skrev:Arbetet med att ta fram en tifogrupp skulle ju börja EFTER denna säsongen. Kanske några slänger ihop nått tifo ändå vad vet jag? Bland 550 medlemmar tycker man ju det borde finnas några som är intresserade att fixa nått till slutspelet?! Ta fram en maffig slutspelsramsa? Finns mycket man kan göra för att höja stämningen till slutspelet. Är LL redo?
Tycker stämningen har varit ruskigt bra på läktaren i matcherna mot hv och Frölunda, fortsätter det så under slutspelet så är det inget att oroa sig för. Bara köra på. Blir jättebra tryck med de ramsor som finns.
Hoppas Lakers plockar fram t-shirtar iår igen gärna dubbelt så många. det va riktigt mäktigt när hela arenan va orange.
Lillklonis skrev:Va grymt bra mot Frölunda hemma. Jag tycker det är minst lika bra som innan på västra. Tycker det är fler runt mig som sjunger nu än vad det va innan.
Jag tycker ramsorna som vi kör just nu är roliga, finns några nya inslag bland dem också. Köra in nya ramsor nu när det är så nära slutspel känns lite konstigt. i ett slutspel handlar det om att skapa tryck inte lära sig nya ramsor kan jag tycka.
vlk skrev:Lillklonis skrev:Va grymt bra mot Frölunda hemma. Jag tycker det är minst lika bra som innan på västra. Tycker det är fler runt mig som sjunger nu än vad det va innan.
Jag tycker ramsorna som vi kör just nu är roliga, finns några nya inslag bland dem också. Köra in nya ramsor nu när det är så nära slutspel känns lite konstigt. i ett slutspel handlar det om att skapa tryck inte lära sig nya ramsor kan jag tycka.
Under säsongen som helhet har det varit sämre stämning på västra stå än föregående år.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
teddy skrev:Skulle det behövas en Capo kan man alltid ställa upp.
Behöver i så fall en pall.
Kan LL fixa fram en ny? En med plats för två ifall man ibland blir fler. Jag och Talismanen
norje skrev:Vart har den gamla pallen tagit vägen?
Daste skrev:Hur har det gått med avstängningarna och dyl? Är nyfiken på vad pct gjort för att bygga upp sitt förtroende igen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster