Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
erok skrev:Vist kan man hålla med Boo.vet inte vilken klack han tänker på.Men är det AIK,Hammarby,Djurgården,Malmö han syftar på så ligger vi ett par steg efter.Tycker att det enda felet med klacken är att vi börja sjunga alldeles för sent.Kommer ihåg när vi lirade i ettan å vi sjöng redan på uppvärmningen.
Boo skrev:HAr blivit nyfiken efter alla artiklar och skryt om att Lakers har en sånn klack på sina macher. Åkte därför till Växjö igår för att titta och lyssna. Kan säga en sak, man är inte ett stort fan och del i en grym klack genom att köpa en halsduk och stå i en klump på läktaren och skrika på kommando och jubla vid mål och vid stor ledning...Näää, förutsättningarna finns för att skapa ett rikigt tryck på en hockeyarena, men någon riktig klac, skryt inte med det! Faktum är att Rögles lilla skara var ju de som körde över Lakejerna till ställningen 5-2! Jag är själv en hängiven fotbollsupporter och utav de riktiga klackarna där har ni oerhört att lära!! Sång hela tiden exempelvis...Man bildar ingen klack med 100 halsdukar! TAck för mig. En sak till, jag är inget rögle fan eller Lakershatare, bara en opartik åskådare som gillar stämning!
Boo skrev: Men jag ville inte anklaga er, bara tipsa om vilken stämning det blir om man sjunger hela tiden i en ishall...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster