Beröm

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Beröm

Inläggav alfax » tor feb 12, 2004 6:50 pm

Som vanligt så skötte Ni Er bra som var i Arboga.Snackade med Custemo idag och han sa så här:"Hade vi haft samma glöd som klacken hade vi vunnit denna match."...Heder åt Er som gjorde denna resa.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav kaabe » tor feb 12, 2004 6:52 pm

ja, det är rätt så jäkla imponerande... onsdag o allt. om bara de däringa halvnorrlänningarna hade kunnat bjuda upp på lite klackmatch o publik så skulle det säkerligen varit fler som anslutit....
Användarvisningsbild
kaabe
Forumproffs

Inläggav erok » tor feb 12, 2004 11:40 pm

Ska väl säga att jag är mycket inponerad av de personer som skulle upp och jobba dan efter.Själv sov jag till klockan 8 å jag var attans så trött.Men piggnade till när man tänkte på de som då redan hadde jobbat en timme.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » tor feb 12, 2004 11:47 pm

Ja, jag är imponerad av er som åkte och sedan orkade stiga upp och gå till jobb eller skola, men ni som är unga fixar det, värre med en sådan som jag, skulle jag tippa.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » fre feb 13, 2004 12:38 am

då är jag mer impad över de som gick upp o jobbade ett par timmar efter hemkomsten från mora... ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Återgå till Klacken