Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daniel skrev:men jag har en väldigt svårt att förstå om man nu står i klaken och håjar på borta matcherna sen inte kunna stå i klacken hemma tycker jag är skumt
Daniel skrev:got jobbat i 3 perren i går fresten
hum-idle skrev:Jag kommer fan aldrig in i klacken..
Två matcher irad har jag fått stå vid sargen för att ingen vill släppa fram/in mig..
Finns inte mycket man kan göra då
Per Carlsson skrev:hum-idle skrev:Jag kommer fan aldrig in i klacken..
Två matcher irad har jag fått stå vid sargen för att ingen vill släppa fram/in mig..
hur gör vi andra då som går upp och ner varje periodpaus ?
Är faktiskt inga problem. Tro mig.
hum-idle skrev:Jag kommer fan aldrig in i klacken..
firwo skrev:Man förstår att många vill stå i närheten av klacken på grund av den underbara stämmningen!!
Daniel skrev:men jag har en väldigt svårt att förstå om man nu står i klaken och håjar på borta matcherna sen inte kunna stå i klacken hemma tycker jag är skumt
det är ju ganska enket desto fler i klacken desto mindre behöver alla ta i
för att höras
firwo skrev:Man förstår att många vill stå i närheten av klacken på grund av den underbara stämmningen!!
Men det är en bra ide att markera klacken med någon typ av avspärrning. Står man i klacken så SKA man ge sitt strå till stacken enligt mitt tycke. Desto mer folk som hejar desto mer tryck i klacken
Ett litet råd på vägen är att ta med halstabletter (för er som inte redan gör det!!)
1 halstablett innan första perioden
1 halstablett mellan första och andra
1 halstablett mellan andra och tredje
Dessutom så får man frisk andedräkt
Kanske inte det nyttigaste för halsen men vad gör man inte för att stödja laget
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster