Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per Carlsson skrev:Kallar du det att vara ett rötägg om man skriker att det ska vara blodsmak i munnen ?
Man ska heja utav bara *piiip*! men kan man inte utföra det själv så... sen tror jag inte killarna hade annat än blodsmak i munnen!
one of the Ladies skrev:Man ska heja utav bara *piiip*! men kan man inte utföra det själv så...
Per Carlsson skrev:Tål man inte höra sånt har man inte i en ishall att göra. Det tycker jag personligen och det står jag för.
Sen tycker jag att hela denna diskussonen är sjukt patetisk. Som jag sa tidigare, snacka om att göra en höna av en fjäder.
Jag har hört tusen gånger värre saker skrikas under i princip vartenda match.
Lakers00 skrev:Per Carlsson skrev:Tål man inte höra sånt har man inte i en ishall att göra. Det tycker jag personligen och det står jag för.
Sen tycker jag att hela denna diskussonen är sjukt patetisk. Som jag sa tidigare, snacka om att göra en höna av en fjäder.
Jag har hört tusen gånger värre saker skrikas under i princip vartenda match.
Håller med dig.....lägg ner denna tråd.
c70t5 skrev:Att du inte säger till Rötägget, eller helt enkelt bara går och ställer dig ngnannanstans?
/T5!!
baronen skrev:"Skandal matchen" hemma mot Mörrum senast satt jag på sittplats läktaren och iaktog vad en grupp på 4-5 st karlar är:
-AVGÅ Fagervall! Vi ska till SA utan dig! Ta hem Nygren igen!
Jag förstår mig inte på sånt här folk, serien är väll långt ifrån avgjord, eller? Vad har dem i en ishall och göra. Tycker det är en skamm och gapa ut sånt här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster