Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Det fanns bara en klack i hallen, det existerade inte ens en gång en tendens till motståndarklack, Doch var det några "svin" som stod i buren där bortaklacken brukar stå, men de kunde väl knappast representera AIA, det kan jag väl inte tro, efter vad jag hörde i andra perren, de som var där var inte värda smutsen under mina skor.
Räven skrev:Ja, Alfax om det kommer en bekräftelse från fd Danmark att det var representanter från AIA som skämde ut sig på detta vis, så kommer jag för all framtid att komma ihåg dessa små "svin" och aldrig kommer de att kunna gottgöra vad de gjorde idag. Lita på att jag är upprörd och förbannad.
Stanger skrev:Det fanns bara en klack i hallen...AIA var bara pinsamma.
Undrar vad rögle spelarna tycker om att representera dom...jag skulle skämma röven av mig!!!
PS Förstår nu varför det finns en grupp som kallar sig Kilarna (tror jag det var) som samlas en gång om året och försöker skilja skåne från sverige genom att gräva bort det
Räven skrev:Man kan kalla det för personangrepp, helt klart.
hum-idle skrev:Sen hofnar var det inte du själv som ville att våra moderatorer skulle ta bort ett inlägg av ett röglefan där det stod "hadelöv är en f***a" ?
hum-idle skrev:Nu förstår jag inte alls ?
Är det värre att en enskild individ häver ut sig en sån sak på ett forum än att 50st skriker ut det i en hall med 3000personer i ?
Eller missuppfattade jag ditt svar ?
rbk_ skrev:En del skriver att hälften som står i AIA är under 20 år. Förstår inte var folk fått det ifrån, det stämmer nämligen inte alls.
alfax skrev:Kan inte tänka mej att killar som Hofnar ,Belix ,Mygel,och någon mer som brukar vara på detta forum ,deltog i detta. I så fall har jag fått alldeles fel uppfattning om dessa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster