Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alleballe skrev:har tänkt å göra en sån med en bild på pål grotnes där de står #20 pålle och sen en svart vit bild på han
Lakersfan_03 skrev:alleballe skrev:har tänkt å göra en sån med en bild på pål grotnes där de står #20 pålle och sen en svart vit bild på han
hade sett snyggt ut
alleballe skrev:Hur många banderoller har vi? 1 ? 2 ? om man ska ha 2 pinnsflaggor eller "banderoller" ska man ha 10-20 st . + stora flaggor me häftiga saker på.
Lakersfan_03 skrev:alleballe skrev:Hur många banderoller har vi? 1 ? 2 ? om man ska ha 2 pinnsflaggor eller "banderoller" ska man ha 10-20 st . + stora flaggor me häftiga saker på.
jag håller med. det verkar inte finnas mycket flaggor eller banderoller. Tycker vi borde fixa fram lite.
Något vi absolut borde ta me till bortamatcherna.
Och även hemmamatcherna också
Linda skrev:Tycker nog vi i första hand ska se till att få en röststark klack på hemmaplan innan man fokuserar på tillbehör.
SkellefteAIK skrev:Linda skrev:Tycker nog vi i första hand ska se till att få en röststark klack på hemmaplan innan man fokuserar på tillbehör.
förstår inte hur du resonerar går ju lika bra att ha flaggor samtidigt som man har en röst stark klack..
alleballe skrev:Mm, om man kasnke kunde skaffa ett banderoll tifo som malmö eller konfettiregn som dif? eller kasnke ett halsdukshav som bajen? finns så mycket som skulle se snyggt ut MEN BANDEROLLER OCH FLAGGOR ÄR OBLIGATORISKA!!
Linda skrev:SkellefteAIK skrev:Linda skrev:Tycker nog vi i första hand ska se till att få en röststark klack på hemmaplan innan man fokuserar på tillbehör.
förstår inte hur du resonerar går ju lika bra att ha flaggor samtidigt som man har en röst stark klack..
Det är därför jag skrev "i första hand". Dvs. Först en röststark klack sen kan man lägga till flaggor, tvärtom känns lite konstigt. Därmed menar jag inte att vi ska använda det som finns, vilket faktiskt är en hel del vid det här laget. Eftersom klacken har bytt plats i hallen iår så känns det som det är en hel del att jobba på innan det blir riktigt bra, alla verkar inte hittat "sin" plats på läktaren ännu.
rockport skrev:klart att de skymmer, men man viftar väl inte när det är spel eller?
tvåpinns flagg är mäktigt !!
bobba skrev:hur mkt kan det kosta att trycka ett motiv på en tvåpinns flagga ?
Dragkampslakej skrev:Tror som jag skrev i en anna tråd att vi ska försöka samla klacken lite bättre vid hemmamatcherna. Känns som klacken är utspridd över västra stå. Ju tätare vi står desto mer samlat ljud borde det bli eller? Flaggor kan skymma sikten för folk men någon kan jag väl tänka mig eventuellt.
alleballe skrev:Dragkampslakej skrev:Tror som jag skrev i en anna tråd att vi ska försöka samla klacken lite bättre vid hemmamatcherna. Känns som klacken är utspridd över västra stå. Ju tätare vi står desto mer samlat ljud borde det bli eller? Flaggor kan skymma sikten för folk men någon kan jag väl tänka mig eventuellt.
men härregud om du e så kräsen KÖP SITTPLATS!
Daniel skrev:och vi som har HockeyAllsvenskans känsligaste brandlarm ska nog inte syssla med pyro
alleballe skrev:Dragkampslakej skrev:Tror som jag skrev i en anna tråd att vi ska försöka samla klacken lite bättre vid hemmamatcherna. Känns som klacken är utspridd över västra stå. Ju tätare vi står desto mer samlat ljud borde det bli eller? Flaggor kan skymma sikten för folk men någon kan jag väl tänka mig eventuellt.
men härregud om du e så kräsen KÖP SITTPLATS!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster