Varför skriva skit???

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Varför skriva skit???

Inläggav Bizon » tor dec 08, 2005 10:34 am

Det har jag undrat väldigt länge varför det finns ett sånt stort behov från vår sida att vara som andra supportrar är och skriva skit i andras forum... jag brukar vara inne och läsa i Mif:s forum men nu när jag var där tyckte jag det var så pinsamt så jag kunde inte ens läsa klart det som stod i tråden jag ville läsa i.

Alla ni som är inne och skriver skit kan ni inte bara lägga ner och fatta att vi vann en match vi har inte vunnit SM guld eller nått annat det ni skriver nu kommer vi ju bara att få tillbaka när det går sämre för oss + att vi aldrig kommer att bli accepterade som klack om det förekommer sånna pajas fasoner.

Och jag lade detta i klacken för att jag tycker att det är oss i klacken som det rör men flytta det gärna om det passar in bättre någon annanstans.
Användarvisningsbild
Bizon
Forumdemon

Re: Varför skriva skit???

Inläggav Lakersfan_03 » tor dec 08, 2005 10:43 am

Bizon skrev:Det har jag undrat väldigt länge varför det finns ett sånt stort behov från vår sida att vara som andra supportrar är och skriva skit i andras forum... jag brukar vara inne och läsa i Mif:s forum men nu när jag var där tyckte jag det var så pinsamt så jag kunde inte ens läsa klart det som stod i tråden jag ville läsa i.

Alla ni som är inne och skriver skit kan ni inte bara lägga ner och fatta att vi vann en match vi har inte vunnit SM guld eller nått annat det ni skriver nu kommer vi ju bara att få tillbaka när det går sämre för oss + att vi aldrig kommer att bli accepterade som klack om det förekommer sånna pajas fasoner.

Och jag lade detta i klacken för att jag tycker att det är oss i klacken som det rör men flytta det gärna om det passar in bättre någon annanstans.

Jag håller med.
Kan också var en del personer som inte ens har anknytning till LL ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » tor dec 08, 2005 10:59 am

kanske inte har anknytning till LL, men de tillhör förmodligen svansen som vill, men inte vågar vara med...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Återgå till Klacken