Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Power Play skrev:
(B.t.w... Det publiksnitt de räknar med/förväntar sig/hoppas på, är c:a 4.000 pers. Detta grundat på vad som hänt i andra klubbar som byggt ny arena. Ökningarna ska tydligen ha legat mellan 1200 och 1700 sisådär, på dessa arenor.)
Växjö Lakers skrev:...vi lovar att komma tillbaka med mer från bygget under kommande veckor...
JohnnyParrot skrev:Först vill jag bara förtydliga FAAN VA GÖTT!!! tack för info Powerplay.
Men hur resonerar Växjö Lakers? Det är ju den här typen av information och visualiseringar som skapar "Buzz"
Varför har inte Vida Arena en Facebook "page" där man kontinuerligt lägger upp "teasers" så som 3d rundvandringar om det nu finns? Jag förstår att man inte vill släppa allt godis fritt för alla, då det naturligtvis finns en massa unika ideer som man vill kunna erbjuda exklusivt till kund utan att andra kopierat redan innan man hunnit förverkliga dom. Men, titta på "Östers arena" Dom har på ett par dagar lyckats skapa både en facebook page och en site och här pratar vi om ett bygge som inte ens har en massa visualiseringar och annat färdigt godis att bjuda på. Men dom har skapat kanalerna och kommer att publicera innehåll så fort det finns. Kom igen nu Lakers! Föd oss hungriga så ska ni se att det blir en rejäl push i intresset från företag också. Det räcker inte att enbart att säga "ring så berättar vi mer om vad som händer på plan3". Bullra högt i alla kanaler tillgängliga! Då kommer telefonen börja gå varm ordentligt.
Tänk så mycket press man kan få på dom här grejerna, hoppas att dom hajar det och ser till å skriver pressreleaser på tex "sjuka barn" logen, "Mentometer appen" osv. Riktigt kreativt med "appen" den här typen av grejer höjer upplevelsen och bidrar till ökat publiksnitt.
Jag vill inte vara gnällig. Jag älskar Lakers och är sjukt impad av allt dom åstadkommit, men jag är samtidigt övertygat om att det går att få så mycket mer hype.
Kloker 2011-03-05, 11:39:45
skrev:Marknadsföringsansvarige Fredrik Göthberg såg inte så stressad ut när han för ett halvår sedan poserade inför kameran i Vida Arena och lovade fortgående uppdatering inom de närmsta veckorna
PutteA 2011-03-05, 13:29:05
skrev:Finns ju lite bilder ute redan för den som är UPPMÄRKSAM.
Som självaste Fredrik Göthberg fått fram med hjälp av Jonas Ljungdahl!!
PutteA skrev:Du är en sådan där person kloker som tycker alla andra ska göra det, och gör dom inte de så spyr du galla.
JohnnyParrot skrev:Hej Vänner.
Nu har jag skapat en Facebooksida! Jag lovar att försöka hålla den levande:) sidan är helt öppen vilket gör att ni kan posta inlägg, bilder och länkar. Gå in och "Gilla"!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst