Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daste skrev:
Sen vet jag inte, kom man upp på stå via ingången till sittplatssektionen på vänster sida eller var mitt-ingången den enda? För det kloggades igen ordentligt tll anda perioden. Det är iofs en vett och ettikett sak, och lite teamwork på det, men det skulle vara bra med en funktionär som stog och skickade vidare folk på läktaren så det inte blir stopp när läktaren håller på att fyllas för det finns ju plats.
mollers skrev:det problemet att man inte skulle se för dom som stod vi sargen märkte aldrig jag av , jag såg alltid jätte bra.
Så några sittplatser hoppas jag verkligen inte på!
Anders83 skrev:mollers skrev:det problemet att man inte skulle se för dom som stod vi sargen märkte aldrig jag av , jag såg alltid jätte bra.
Så några sittplatser hoppas jag verkligen inte på!
Tyckte sikten var kanon oxå! jag kom sen tillbaka till andra perioden och stannade till på några platser vägen ner för att bedöma sikten och det var inte i närheten vad som befarades och det är ju gott så!
Nä inga sittplatser längst ner det kommer inte bli bra alls!!!
Inlånat? Vad kostade alla dessa lasrar att låna in? Och alla insamlade pengar som gick uppåt 30-40 000 kr, vad gick de pengarna till?Klonis skrev:Inlånat till premiären
Lakershjärta71 skrev:Och alla insamlade pengar som gick uppåt 30-40 000 kr, vad gick de pengarna till?
Mike Modano skrev:Jag skrev Lakers ( L ö k e r s), blev ändrad till Lakers! Vad? Är detta någon form av censur?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster