Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Men Teddy har du varit och handlat på City-gross eller samarkand en lördag ,då är dessa platser överfyllda ....blir nog att besökarna till Vida får söka sig längre bort från Arenan....Telub och I 11 o.dyl.
friberg skrev:men ja bor utanför lenhovda mitt i skogen så det blir ingen buss här inte
ata skrev:friberg skrev:men ja bor utanför lenhovda mitt i skogen så det blir ingen buss här inte
Va? En stråhatt? Jag som trodde att alla Lakers-supportrar var storstadsmänniskor.
Malul skrev:Apropå Tojf så måste det vara härligt att få en elitseriespelare som de gjorde sig av med för 400 säsonger sedan
Räven skrev:Tyvärr så är det stora problem med stadsplaneringen när det gäller säkerhetsaspekter i stan.
Givetvis måste man bygga en under eller övergång mot CityGross, med en bred uppsamlingstratt, så att folk inte går över bredvid ändå. Eller får man titta lite hur man gör på andra platser, som exempelvis övergången vid Huvudbangården i Köpenhamn, en 20-30 meter brett övergångsställe med trafiksignal med siffror som räknar ner till grönt respektive rött. Det måste vara stort för att uppfattas. Tyvärr är inte våra politiker och tjänstemän kapabla att fatta det och då kvarstår problemen. Man kan undra hur svårt det kan vara.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster