Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Bortastå är för dåligt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
PutteA skrev:vlk skrev:Bortastå är för dåligt.
Håller med. Något jag nu påtalat för Växjö Lakers varenda år inför ny säsong när vi har våra planeringsmöten mellan VLH och LL. Inte lätt att få gehör. Men kanske vi kan få en förändring så småningom!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:PutteA skrev:vlk skrev:Bortastå är för dåligt.
Håller med. Något jag nu påtalat för Växjö Lakers varenda år inför ny säsong när vi har våra planeringsmöten mellan VLH och LL. Inte lätt att få gehör. Men kanske vi kan få en förändring så småningom!
Inte lätt att göra något i efterhand heller så som vida är uppbyggt
Person skrev:Man får inte ta med sig öl ut på läktaren någonstans i Sverige. Antar att läktaren tillhörande loungen klassas som inhängnad del av läktaren.
teddy skrev:Svar jo.
I loungen får du ta med ölen ut på läktaren numera om du häller över det i ett plastglas.
Nytt för i år.
teddy skrev:Sveriges sämsta arena så fort det blir över 4500.
Märks tydligt en dag som denna.
Finns det planer på att bygga om/ut?
Inte värt Sveriges dyraste biljetter om det är fullständigt kaos som presenteras.
Kan bara svara på det sista och det har visst med säkerhet att göra på det sättet att om nått skulle ske i respektive klack så finns det kameror igång som punktmarkerar klackarna. Och det är ingen nightvision i dessa kameror så det krävs ljus. Därav ligger det ljus på klackarna. Och det är beslut från SHL. På detta sätt kunde dom bl.a identifiera och lagföra de som smällde knallskottet i Kristianstad den här säsongen. Så jo, det handlar om säkerhet.teddy skrev:Kan någon förklara varför man inte släcker ner helt vid presentationen av line up?
Alla andra lagen släcker ju ner. Varför kan inte Växjö göra det?
Blir ju mer effektfullt.
Sen det här med att tända upp bortastå och hemmastå är ju bara idiotiskt och pinsamt.
Är det SHL som bestämt det?
Någon få gärna förklara varför. Har ju inget med säkerhet att göra. Har ju ingen funktion överhuvudtaget.
Det enda som är bra är att det lyser upp ett eventuellt Tifo. Men det är ju mindre tifon på en säsong än vad det är fingrar på ena handen.
PutteA skrev:Kan bara svara på det sista och det har visst med säkerhet att göra på det sättet att om nått skulle ske i respektive klack så finns det kameror igång som punktmarkerar klackarna. Och det är ingen nightvision i dessa kameror så det krävs ljus. Därav ligger det ljus på klackarna. Och det är beslut från SHL. På detta sätt kunde dom bl.a identifiera och lagföra de som smällde knallskottet i Kristianstad den här säsongen. Så jo, det handlar om säkerhet.teddy skrev:Kan någon förklara varför man inte släcker ner helt vid presentationen av line up?
Alla andra lagen släcker ju ner. Varför kan inte Växjö göra det?
Blir ju mer effektfullt.
Sen det här med att tända upp bortastå och hemmastå är ju bara idiotiskt och pinsamt.
Är det SHL som bestämt det?
Någon få gärna förklara varför. Har ju inget med säkerhet att göra. Har ju ingen funktion överhuvudtaget.
Det enda som är bra är att det lyser upp ett eventuellt Tifo. Men det är ju mindre tifon på en säsong än vad det är fingrar på ena handen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster