Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Detta har jag bara väntat på. Jag tror inte det beror i första hand på tabelläget eller avståndet till en slutspelsplats, utan jag tror mer den grundar sig i den sportsliga passiviteten från sportledningen. Att man inte , till skillnad från många konkurrenter inte förstärkt upp någonting, utan det har varit mest bara tyst. Detta blir automatiskt en typ av bekräftelse till alla fans och övriga att vi kör med det vi har, och räcker det inte så tar vi nya tag nästa säsong. Detta gör ju att många ser slutspelsplatsen som en omöjlighet och stannar hellre hemma och bakar scones.
vlk skrev:Har två biljetter på bästa platserna i hallen lediga idag på sektion L, några rader upp bakom lakers bås. 250 kr styck, först till kvarn
Niles skrev:Kan nog vara bra att röja om i femmorna lite för att höja skärpan. Hoppas oxå Vampola vaknat på rätt sida. Lagen har helt olika trender på slutet, dubbel anledning till ett gruvligt trendbrott i kväll
PutteA skrev:Niles skrev:Kan nog vara bra att röja om i femmorna lite för att höja skärpan. Hoppas oxå Vampola vaknat på rätt sida. Lagen har helt olika trender på slutet, dubbel anledning till ett gruvligt trendbrott i kväll
Samtidigt är det ju som Enestubbe skriver på Twitter, han är nöjd med hur laget har spelat sista tiden, ändå möblerar han om totalt?
Klonis skrev:Nykomp kedjor så nu hoppas vi att det blir lite nytändning för vissa
Tagga till nu för satan ikväll vänder det
Fruktansvärt skicklig kedja, och med en hel del tyngd!fr12 skrev:Intressant att se hur Moran/Rosen/Saviano kommer att spela. Svag i att erövra/behålla pucken (förutom steve), stark i kontringar? Eller?
Pysslingen skrev:Lakers måste göra sig av med Robert Rosén nästa säsong.
Då får Rosén i så fall ta med sig halva laget.Pysslingen skrev:Lakers måste göra sig av med Robert Rosén nästa säsong.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 42 gäster