Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Säg mig EN match där Modig har glänst den här säsongen? Och då har han inte vunnit matcher eller varit särskilt tät i KHK i HA! För ikväll måste han förmodligen göra sin livs match!steve_saviano_theking skrev:Helt obegripligt att man kan ställa Schweizerosten i mål i detta läget.
nature skrev:Just därför är Modig problemet. Släpper vi in mer än 1 mål ikväll kommer vi ha det väldigt svårt att ta poäng
Varanen skrev:nature - Det var ett exempel. Byt ut Saviano mot valfri Lakersspelare. Vad jag ville ha sagt att det har hänt att en målvakt släpper in ett skott och att hans lag ändå vunnit. Varför måste alltid målvakterna göra sina livs matcher? Någon gång kan väl en utespelare göra det.
Piggelin skrev:nature skrev:Just därför är Modig problemet. Släpper vi in mer än 1 mål ikväll kommer vi ha det väldigt svårt att ta poäng
Jaha, det är Modigs fel om vi släpper in ett mål!
Varanen skrev:nature - Det var ett exempel. Byt ut Saviano mot valfri Lakersspelare. Vad jag ville ha sagt att det har hänt att en målvakt släpper in ett skott och att hans lag ändå vunnit. Varför måste alltid målvakterna göra sina livs matcher? Någon gång kan väl en utespelare göra det.
Det sägs att målvakten är HALVA laget. Ett LAG kommer ingenstans utan en bra målvakt.Piggelin skrev:Det var ett förbannat gnäll på Modig. Vi har ju tolv forwards som inte har haft någon målorgie precis skall vi ställa över dom också då?
Jag önskar Modig ett stort lycka till ikväll.
sumpen skrev:Vad gnäller ni om? Norrena kommer också att få stå ikväll..
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 36 gäster