Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coffe #800 skrev:Vip-kortet är laddat med träningsmatcherna.
Skinnsoffa skrev:Bara för mig det laggar?
Per_växjö skrev:Skinnsoffa skrev:Bara för mig det laggar?
Kan du länka matchlänken?
Har betalt med mitt kort så jag skriver ju sedan in mina uppgifter c:
Skinnsoffa skrev:Per_växjö skrev:Skinnsoffa skrev:Bara för mig det laggar?
Kan du länka matchlänken?
Har betalt med mitt kort så jag skriver ju sedan in mina uppgifter c:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/lgpp ... _link.html
Skinnsoffa skrev:Måste vara världens sämsta "kommentator" och världens sämsta repriser.
nature skrev:Någon nyförvärv som imponerat i den första träningsmatchen?
Första träningsmatchen och du tycker Berglund redan ska lånas ut!? Ingen spelare ska vara som bäst vid den här tidpunkten med blott en veckas isträning i benen. Vissa spelare behöver mer tid att få "grejerna" på plats, sen finns det andra som hittar mer rätt från början.vlk skrev:En ganska dålig match utan riktiga linjer i spelet. Monroe gör det bra. Men, en annan sak har fastnat på näthinnan. Herregud vad dålig Berglund är. Jag föreslår utlåning för denna kille håller inte elitserieklass.
Lakershjärta71 skrev:Första träningsmatchen och du tycker Berglund redan ska lånas ut!? Ingen spelare ska vara som bäst vid den här tidpunkten med blott en veckas isträning i benen. Vissa spelare behöver mer tid att få "grejerna" på plats, sen finns det andra som hittar mer rätt från början.vlk skrev:En ganska dålig match utan riktiga linjer i spelet. Monroe gör det bra. Men, en annan sak har fastnat på näthinnan. Herregud vad dålig Berglund är. Jag föreslår utlåning för denna kille håller inte elitserieklass.
Mikael Johansson imponerade på mig! Annars tycker jag att Rhett stundtals visade hur bra han är. Murphy gjorde det bra, men alla kan bättre. Munrou sattes väl inte så mycket på prov, och efter denna matchen kan jag inte påstå att jag har fått begrepp om vad han är för slags målvakt eller vad hans främsta styrkor är.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster