Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
nature skrev:Ja, han var riktigt grym mot aik. Ett riktigt jävla uselt aik som inte hade något spel överhuvudtaget.
17 matcher har Modig stått i Lakers dressen, 17 förluster har det blivit. Klart att han håller i ES!
Modig skrev:Även om det inte enbart är Modigs fel så ljuger knappast den här statistiken.
Läktarexperten skrev:Modig skrev:Även om det inte enbart är Modigs fel så ljuger knappast den här statistiken.
Statistiken visar sanningen - men sanningen är att Modig fått kassa förutsättningar att prestera de matcher han spelar. Han har fått hoppa in och spela matcher i lägen som varit svåra. Jag menar inte att Modig är en strålande målvakt. Men han har inte fått chansen att spela upp sig och visa vad han går för.
Läktarexperten skrev:Modig skrev:Även om det inte enbart är Modigs fel så ljuger knappast den här statistiken.
Statistiken visar sanningen - men sanningen är att Modig fått kassa förutsättningar att prestera de matcher han spelar. Han har fått hoppa in och spela matcher i lägen som varit svåra. Jag menar inte att Modig är en strålande målvakt. Men han har inte fått chansen att spela upp sig och visa vad han går för.
Lillklonis skrev:Läktarexperten skrev:Modig skrev:Även om det inte enbart är Modigs fel så ljuger knappast den här statistiken.
Mycket bra sagt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 36 gäster