av Svartvadet » sön mar 02, 2014 2:06 am
Putte, om jag får tillåtelse att lägga min näsa i blöt i denna debatt:
Tycker du inte själv att det är tragiskt att 10 (TIO!) personer blir berövade sin plats i Vida, trots att dom inte gjort någonting? Tycker du inte att LL har fått en "extra skjuts i kanten" av PCT? Tycker du inte att kärleken som supportrarna har till VLH betyder något?
Om du svarar nej, på samtliga frågor, så ställer jag mig själv frågande till varför du håller på med det du gör. Jag ursäktar mig själv om jag är brysk. Men supportrar i helhet ska man vara djävulusiskt rädd om. Rötägg kan fara, det spelar mig ingen roll. Men, Hardcore-fansen är dom som håller liv i luckan.
Jag, liksom alla andra (vad jag har kunnat läsa mig till) håller med om att den stulna flaggan ska lämnas tillbaka. Men NÄR, säg mig precis NÄR, detta ska ligga på de tio som inte gjort något alls samvete? Jag tycker det är extremt fegt av LL att inte visa några kulor alls i denna striden. Det finns liksom ingen "kuk" (ursäktar uttrycket) i dom som är i hierarkin idag.
Ni har mitt försvar den dagen då ni vågar säga till VLH att "Vi står inte för någon som tar saker från andra föreningar - MEN, vi står samtidigt inte med flaggan i topp när oskyldiga människor blir bestraffade".
För just nu, så skäms jag faktiskt lite över hur LL kan vara en sådan bitch till VLH. Vi gör allt för dom, låt dom göra något för oss med. Som den Babyloniska lagen löd: "Quid pro quo" eller "an eye for an eye"