Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Det finns inga kvar för förköp men de släpper några kl 16.00 vid ishallen.
PutteA skrev:Verkar som Rydahl går in före Malte.
Varanen skrev:Egentligen inte konstigt alls. Det handlar om roller. Strömvall och Rydahl konkurrerar inte om samma plats. Deras arbetsbeskrivningar ser annorlunda ut. Malte konkurrerar snarare med Åslin i så fall. Rydahl ska "gifta" sig med Josef och bilda ett nytt strävsamt gammalt par. Mycket tid i SH.
Enda lilla överraskningen för mig i uppställningen är att Kiiskinen går i RR:s lina istället för Johnson. Men samtidigt är det smart av lagledningen att låta vår senaste transa inleda i Lajunens kedja eftersom centern spelar ett tryggt spel. Lajunen har dessutom erfarenhet av hur trans-yttrar spelar i NA. Och till sist så ger Reddox också extra trygghet. Allt för att underlätta introduktionen till svensk hockey.Typiskt i främlingslegionen att en sådan introduktion görs av en skott-kanadensare och en finne.
Backparen var helt de förväntade. Jag får fortfarande en tår i ögat av lycka bara jag tänker på vår backbesättningen.
Frölundas uppställning på torsdagsträningen, de som åker med till Varberg och matchen mot Växjö:
Målvakter: Linus Fernström, Lasse Johansson
Backar: Oliver Bohm – Oscar Fantenberg, Erik Gustafsson – Elias Fälth, Christoffer Persson – Emil Djuse, John Nyberg
Forwards: Robin Figren – Joel Lundqvist – Mats Rosseli Olsen
Anton Axelsson – Nicklas Lasu – Erik Karlsson
Max Görtz – Mathis Olimb – Andreas Johnson
Christoffer Ehn – Mattias Janmark – Sebastian Stålberg
Pontus Widerström
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster