Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mål?PutteA skrev:Titta på Kovacs. Han gör nått som ingen Lakersspelare vågar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Flanders skrev:Baserat på senaste tre-fem matcherna har Skager tillfört mycket mer på isen än EmilP och JFK gjort.
PutteA skrev:Bättre tryck framåt, men fortfarande för dåligt med avslut. 12 skott på mål efter 40 minuter är under all kritik. Man har mer puck i slutet men är alldeles för mycket på utsidan.
PutteA skrev:Kan nog konstatera en sak. Vi har inte riktigt oddsen med oss i slutet nu även om vi just nu har 4 p ner till Brynäs. Jag tror vi måste ta alla 3 poängen på tisdag i Gävle annars är det kört. Brynäs har utan tvekan ett lättare program än vad vi har.
Vi avslutar med: BIF (b), FHC (h), MIF (b), SAIK (b) och FBK (h)
Brynäs avslutar med: VLH (h), RBK (b), LIF (h), IKO (b) och ÖHK (h).
Jag tror det är slut efter den 12/3. Hoppas dock jag har fel.
Kloker skrev:Flanders skrev:Baserat på senaste tre-fem matcherna har Skager tillfört mycket mer på isen än EmilP och JFK gjort.
Du ska bara hålla käften. SmyginPUTTARE.
Flanders skrev:Kloker skrev:Flanders skrev:Baserat på senaste tre-fem matcherna har Skager tillfört mycket mer på isen än EmilP och JFK gjort.
Du ska bara hålla käften. SmyginPUTTARE.
Oj, vad hände där?
Du har hela säsongen ifrågasatt Gösser-bygget, och när jag nu kritiserar dennes dyrbara Rolex-värvningar så skjuter du ner mig likt en desertör i Främlingslegionen.
MalZon skrev:Kan konstatera att Örebro inte gjorde sin bästa match och hade motstuds. Annars hade det inte gått..
Men lite som Lundgrens skott, chansa lite nu för fan! Pucken kan ju aldrig gå in om den inte går på mål - har jag hört?
Användare som besöker denna kategori: noneedforaname och 12 gäster