Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vi har ju vare sig första eller andrakedja idag (heller)!vlk skrev:Vår första kedja har varit för dålig sista 8-10 matcherna
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:…och Cooper, och Östlund och Larmi…bratsson skrev:Vi lider så utan kossila
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
4 av våra viktigaste spelare!
Ja, för det har jag ju sagt…steve_saviano_theking skrev:Härmapan skrev:…och Cooper, och Östlund och Larmi…bratsson skrev:Vi lider så utan kossila
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
4 av våra viktigaste spelare!
Tur vi tog in Dahlström, han har ju varit outstanding.
Overkill skrev:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
StenhårtSlagskott skrev:Overkill skrev:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
Placeringen är verkligen bra, men när Kossila är tillbaka om en månad slåss vi för en slutspelsplats.
Spelet idag var bra, men hade få som ville och kunde skapa lägen i slottet. Att bryta mönster och servera mackor till Mackan är ett måste för just nu är VLH för svaga och enkelspåriga.
Det är synd att en del är så otroligt trubbiga, tex Hugo Gustavsson. Han åker skridskor och får mängder av chanser men är egentligt helt ofarlig. Han får inte ut någonting offensivt.Aleks skrev:StenhårtSlagskott skrev:Overkill skrev:Fy fan så dåligt...Men vi ligger tvåa
Placeringen är verkligen bra, men när Kossila är tillbaka om en månad slåss vi för en slutspelsplats.
Spelet idag var bra, men hade få som ville och kunde skapa lägen i slottet. Att bryta mönster och servera mackor till Mackan är ett måste för just nu är VLH för svaga och enkelspåriga.
Risken är att vi kommer ha ett januari där vi har riktigt svårt att komma in på kassen. Hoppas försvaret kommer vinna många poäng åt oss. Vi måste hitta vägar att vinna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster