Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
1 mål ?Varanen skrev:Vi har sett sunkiga ut de två senaste matcherna. 1 mål på 2 matcher talar sitt tydliga språk. Hoppas vi kan visa upp lite mer energi och spelsug mot honhundarna.
Towen skrev:Dylan är en superstar när Kalle vilar. Växer av det. Upplever Växjö lakers Hockey Fotbollslandslagets Zlatan-syndrom?
Allt annat än 100% hockey och tre poäng imorgon är en katastrof efter senaste två insatserna. Måste hårtorken fram? Fram med den! Bara det blir vinst.
PS: Någon mer än jag som tycker det varit intressant att jämföra överskattade DAHLÉN:s karriär idag - med om han valt oss samtidigt som EP40, och likt HOLMBERG gjort några tålmodiga SHL-år tidigt hos oss, istället för att skvätta över fram och tillbaka direkt från AS som sen rinner ut i ingenting? De flesta har vett att krypa stadigt innan de försöker gå
Härmapan skrev:Jag tror helt ärligt inte han klarar att vara utan sin mamma…
Haha, nä Östlund går ju under namnet ”Riviga Rackar-rökare” (RR)Varanen skrev:Det är samma spelare. RR=Robert Rosén. Du menar nog Östlund och RR. Lördagsschnapsen gör oss alla lite snurriga. Ungefär som att jag inte kan räkna till 2 mål.
Kan vara att Rosen är ett nick jag inte känner till. Tex att Östlund kallas Rosen för han blommiga kallingar.
Varanen skrev:Ja, det är märkligt. Kendo må vara en anrik japansk sport, men vill jag kolla på kendo går jag inte på hockey. Vi har en sjukt slapp inställning till när man använder klubban på ett sätt som inte hör hemma i vår sport. En missad tackling däremot skall straffas maximalt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster