Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja och våran Otto var den bästa AHL-värvningen.noneedforaname skrev:Så är Källgren tillbaka i Vida igen. Visst tycks han ha gjort det bra hittills? Inför säsongen kommenterade Hockeylabbet hans stats de senaste säsongerna och rankade honom lägst av alla nyförvärv från Ahl, och pratade om en "obegriplig värvning" och en ren chansning. Kul att det gått bra nu, men idag får han gärna dippa. Man minns ju hans premiärmatch mot Hv...
Var det inte ett misslyckat skott [emoji38][emoji38]bratsson skrev:Sjuk pass av Granberg [emoji28]
Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
Men hur resonerar domaren?Svartvadet skrev:Sånt här jag egentligen hatar med SHL.
Det borde vara helt fair att slåss fullt ut om sånt här sker. Bara slänga in Sylve och mörda någon. Handlar om skicka signal, sånt här ska man inte komma undan med. Nästa gång vi möter Brynäs så måste han plockas, jävla rövhål.
PutteA skrev:Men hur resonerar domaren?Svartvadet skrev:Sånt här jag egentligen hatar med SHL.
Det borde vara helt fair att slåss fullt ut om sånt här sker. Bara slänga in Sylve och mörda någon. Handlar om skicka signal, sånt här ska man inte komma undan med. Nästa gång vi möter Brynäs så måste han plockas, jävla rövhål.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster