Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ska vi göra en redan poängsvag spelare till målskytt. Tveksamt.vlk skrev:Är det Henriksson som kommer att lösa upp målskyttet. Vi behöver någon som kan trycka dit några enkla då och då. Det lättar på trycket. Så länge vi kan hålla en strikt defensiv så tar vi poäng då och då trots att vi endast klarar mål per match.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi har försökt med resten av laget redan , varför inte han också ? [emoji38]. Denna säsongen skulle alla gnuggare helt plötsligt bli målskyttarPutteA skrev:Ska vi göra en redan poängsvag spelare till målskytt. Tveksamt.vlk skrev:Är det Henriksson som kommer att lösa upp målskyttet. Vi behöver någon som kan trycka dit några enkla då och då. Det lättar på trycket. Så länge vi kan hålla en strikt defensiv så tar vi poäng då och då trots att vi endast klarar mål per match.
Vi hade inte behov av den spelartypen [emoji38]. Han är lite för offensiv får denna säsongs lagbygge, för lite tvåvägscenter.Svartvadet skrev:Henriksson kan vara god för 30-35p, men då pratar vi maximalt. Han är en grym tvåvägsspelare dock (som vi alltid går för numera). Svårt att säga.
Han kommer inte bli som Kossila. Fy fan vad jag hatar att se han i ÖHK. Usch.
Fast det där är inte realistiskt.Svartvadet skrev:Henriksson kan vara god för 30-35p, men då pratar vi maximalt. Han är en grym tvåvägsspelare dock (som vi alltid går för numera). Svårt att säga.
Han kommer inte bli som Kossila. Fy fan vad jag hatar att se han i ÖHK. Usch.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster