Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per Carlsson skrev:Rögle verkar ha det tungt just nu.
RögleBabe skrev:Med RBK ögon sett så känns de inte alls bra med förlust mot Borås, enligt de som var uppe i Borås så var det en rätt trött match från Rögles håll, Leksand matchen satt kvar i benen! Men ni ska nog se upp lite för de där Boråsarna! Lite skräll lag är de allt!
Räven skrev:Med andra ord så kommer BHC vara med och slåss om platserna uppåt i seriesystemet på riktigt allvar i år.
Mygel skrev:Hammers skrev:Dock tror jag inte det är rätt år att försöka gå upp med tanke på att allsvenskan ska bantas.
Håller med. Framförallt eftersom Hammers tippas som nedflyttningskandidat o ni sedan vinner över dem.
Hammers skrev:Mygel skrev:Hammers skrev:Dock tror jag inte det är rätt år att försöka gå upp med tanke på att allsvenskan ska bantas.
Håller med. Framförallt eftersom Hammers tippas som nedflyttningskandidat o ni sedan vinner över dem.
Ja, men det är inget nykter tips och jag vet inte vad det byggs på. Vi har värvat många bra spelare och dessutom är vi ändå obesegrade laget hittills. JA, jag vet att det bara är träningsmatcher.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster