VLH - Hammers

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

VLH - Hammers

Inläggav Ambassador » ons nov 17, 2004 11:30 am

Ikväll gäller det!

Svenska fans har ett litet inför reportage:
http://www.svenskafans.com/hockeyallsve ... sp?id=9212
Ambassador | 19:57 ! ! !
Användarvisningsbild
Ambassador
Forumproffs

Inläggav Räven » ons nov 17, 2004 12:17 pm

En bra artikel i allvarets mest allvarligaste stund. Sedan ger jag ett överplus angående hans syn på Blommanaffären. Klockrent, som man säger.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Viktor666 » ons nov 17, 2004 1:22 pm

Räven skrev:En bra artikel i allvarets mest allvarligaste stund. Sedan ger jag ett överplus angående hans syn på Blommanaffären. Klockrent, som man säger.

Jag tolkar det som att Åkessons inlägg i "Blomman"-debatten inte blidkade dig nämnvärt? :roll:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist

Re: VLH - Hammers

Inläggav Hofnar » ons nov 17, 2004 1:46 pm

Ambassador skrev:Ikväll gäller det!

Svenska fans har ett litet inför reportage:
http://www.svenskafans.com/hockeyallsve ... sp?id=9212

"Det känns som att det är lite "himmel eller pannkaka" över resterande del av grundserien. Nu ska agnarna sållas från betet,..."

Ett ljuvligt exempel på lyrik av högsta klass :wink:
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Användarvisningsbild
Hofnar
Forumentusiast

Inläggav mongo » ons nov 17, 2004 2:22 pm

Räven skrev:En bra artikel i allvarets mest allvarligaste stund. Sedan ger jag ett överplus angående hans syn på Blommanaffären. Klockrent, som man säger.

Jag är så JÄVLA trött på hur folk spekulerar hitan och ditan om detta. Är det så jävla svårt att förstå att det ligger något bakom som gör att han fick kicken? Grejer som man kanske inte kan säga rakt ut.

Till de som är supportrar till klubben och håller på med rena gissningar, tycker jag de ska hålla käft, om de har HJÄRTA FÖR KLUBBEN, precis som spelare har.

Fattar ni inte att allt drabbel och skitsnack SKADAR!!!

Jag har fullt förtroende för de som sköter föreningen. Har ni inte det, gör som Fille Rille sa. Bli medlem och påverka.

Visst kan man ha åsikter och synpunkter, men det gäller att veta när man ska hålla käft och när man kan spotta ut andra korkade grejer.
mongo
Forumamatör

Inläggav ON THE WAY UP » ons nov 17, 2004 2:27 pm

mongo skrev:

Jag är så JÄVLA trött på hur folk spekulerar hitan och ditan om detta. Är det så jävla svårt att förstå att det ligger något bakom som gör att han fick kicken? Grejer som man kanske inte kan säga rakt ut.

Till de som är supportrar till klubben och håller på med rena gissningar, tycker jag de ska hålla käft, om de har HJÄRTA FÖR KLUBBEN, precis som spelare har.

Jag har fullt förtroende för de som sköter föreningen. Har ni inte det, gör som Fille Rille sa. Bli medlem och påverka.

Visst kan man ha åsikter och synpunkter, men det gäller att veta när man ska hålla käft och när man kan spotta ut andra korkade grejer.

Bra att någon slår näven i bordet. Nu blickar vi framåt istället och stötar Lakers.
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Användarvisningsbild
ON THE WAY UP
Forumproffs

Inläggav Mano » ons nov 17, 2004 2:28 pm

mongo skrev:

KLOCKRENT!!!!

kunde inte sagt det bättre själv... :wink:
Jag är Mano, vem fan är du?
Användarvisningsbild
Mano
Forumentusiast

Inläggav buck » ons nov 17, 2004 3:32 pm

Hear hear!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons nov 17, 2004 3:33 pm

Jag tycker som jag tycker och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker, utan jag har rätt till min åsikt, eller hur?
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav C70T5 » ons nov 17, 2004 3:34 pm

Absolut Räven!

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons nov 17, 2004 3:37 pm

Tack c70t5, annars blir det ett trist forum, om alla skulle ha exakt samma åsikt.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav LEMARTIN » ons nov 17, 2004 4:12 pm

Instämmer med mongo, blomman har haft en klausul i sitt kontrakt som
ger Lakers rätt att bryta detta med omedelbar verkan om blomman inte
"sköter sig" Lakers hade kunnat bryta med blomman mycket tidigare om
man velat, men eftersom han är en egen produkt har han fått flera
chanser. Jag önskar blomman lycka till och bra jobbat Lakers.
Se till att krossa Hammers ikväll!!!!!
Användarvisningsbild
LEMARTIN
Forumamatör

Inläggav mongo » ons nov 17, 2004 4:54 pm

Räven skrev:Jag tycker som jag tycker och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker, utan jag har rätt till min åsikt, eller hur?

Visst har du det, men du visar ju inte direkt något hjärta genom dina gissningar och antydanden som du inte har någon aning om.

Alla får ju skriva vad man vill, men jag sprider inte en massa gissningar runt mig som uppmuntrar till spekulationer som skadar klubben.

Sen får du tycka vad du vill, men något HJÄRTA visar du inte!!!
mongo
Forumamatör

Inläggav Räven » ons nov 17, 2004 6:31 pm

Gissningar!!!! Vilka gisningar har jag?
När jag skriver tror, ja då tror jag som de flesta andra här inne. Men i flera fall har jag information som är direkt sanningsenlig, men då kallas jag får negativ och så vidare, men ibland är sanningen sådan.

Men att snacka om hjärta, då kan jag säga, att du inte vet vad du snackar om, eller vet du vem jag är och hur jag framför Lakers förövrigt? Här på forumet är jag mer rakt fram, det är forumets mening enligt mig. I verkligheten (ansikte mot ansikte) fungar inte det, utan där får man vara mer smidig för att nå sitt mål.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Matchsnack