Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
friberg skrev:så lätt får vi det nog inte Thele
nature skrev:Det finns en liknande sida som wiismo som sänder ES hockey, vet att det länkades tidigare men behövde det inte då jag betalade canal plus. Nu har jag inte den tjänsten längre så jag undrar om någon kan PMa mig streamen där man kan titta på matchen gratis?
Etnoj skrev:nature skrev:Det finns en liknande sida som wiismo som sänder ES hockey, vet att det länkades tidigare men behövde det inte då jag betalade canal plus. Nu har jag inte den tjänsten längre så jag undrar om någon kan PMa mig streamen där man kan titta på matchen gratis?
Strider förmodligen mot forumets regler att länka streams här. Du syftar säkert på TSL(The Streaming Lounge), de har dock slutat streama matcher från elitserien pga att folk som ej var medlemmar fick tillgång till streamsen.
Räven skrev:Det behövs nya spelare, lätt att säga när man ser en sådan här match i och för sig, men försvaret är så jävla dåligt så det finns inte. Det ser ut att bli en trist säsong minst sagt. Frågan är hur man ska tänka nu, laget är i fritt fall.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster